کد خبر : 1574803 | 18 آذر 1397 ساعت 15:00 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

اعضای هیات رییسه جلسه را تحریم کردند!

معارفه سرپرست فدراسیون والیبال در غیاب ضیایی

جلسه معارفه سرپرست جدید فدراسیون والیبال بدون حضور ضیایی و اعضای هیات رییسه این فدراسیون برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه هنوز حرف و حدیث های زیادی پیرامون کنار رفتن احمد ضیایی از ریاست فدراسیون والیبال با حکم وزیر ورزش وجود دارد، ظهر امروز مراسم معارفه افشین داوری به عنوان سرپرست این فدراسیون برگزار شد.


در این مراسم علاوه بر اینکه احمد ضیایی حاضر نبود، از میان اعضای هیات رییسه هم فقط یک نفر یعنی مرتضی گرایلی در این جلسه حضور پیدا کرد. اعضای هیات رییسه فدراسیون والیبال امروز در نامه ای به وزیر ورزش خواستار لغو حکم سرپرستی افشین داوری شدند و در جلسه امروز هم غیبت دارند. حتی امیرحسین منظمی، دبیر فدراسیون نیز حاضر نشد در جلسه معارفه افشین داوری شرکت کند.

 

1361961


علی رغبتی، مدیرکل دفتر نظارت و برنامه ریزی وزارت ورزش در این جلسه گفت: افشین داوری به عنوان سرپرست و برای برگزاری انتخابات به فدراسیون آمده و قصد ماندن ندارد. داوری بهترین انتخاب در این موقعیت برای یک دوره موقت بود.


وی افزود: ما دوست داشتیم در این جلسه ضیایی هم حاضر باشد؛ اما متاسفانه حضور ندارد. من با ضیایی به سفر کربلا رفتم و خیلی خوب او را می شناسم. می دانم که انسان سالمی است. امیدوارم ابهامات فعلی برطرف شود تا بتوانیم بار دیگر از حضور ضیایی در این جلسه استفاده کنیم. اگر این فرصت به وجود آمد و ضیایی توانست به حضورش در ورزش ادامه دهد، امیدوارم در راه قانونی باشد. امیدوارم آن نفراتی که در جلسه امروز حاضر نیستند، کمک کنند تا ابهامات برطرف شود.

دیدگاه‌ها