کد خبر : 1574842 | 18 آذر 1397 ساعت 18:39 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

دی فرانچسکو:

از نتایج رم احساس دیوانگی می کنم

سرمربی رم از نتایجی که تیمش در فصل جاری به دست آورده بسیار خشمگین و ناراحت است.

از نتایج رم احساس دیوانگی می کنم

به گزارش "ورزش سه"، رم در فصل جاری رقابت‌های سری آ عملکرد ناامید کننده‌ای از خود نشان داده و با ۲۱ امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی جای دارد و با تیم صدرنشین یوونتوس ۲۲ امتیاز اختلاف دارد.

رم در هفته پانزدهم یک نتیجه‌ ناامید کننده دیگر به دست آورد و با تساوی ۲ بر ۲ برابر کالیاری متوقف شد که این باعث خشم سرمربی این تیم شده است.

 

 

1299782

 

 

دی فرانچسکو، سرمربی رم بعد از بازی گفت‌:« احساس دیوانگی می‌کنم. تلاش زیادی از خود نشان می‌دهیم اما باز هم مرتکب اشتباه می‌شویم و نمی‌توانیم به پیروزی برسیم. ما بازیکنان با تجربه زیادی در ترکیب خود داریم اما متاسفانه هنوز هم مرتکب اشتباهات بدی می‌شویم.

در رقابت‌های سری آ اگر تمرکز نداشته باشید، نمی‌توانید به پیروزی برسید. هیچ عذر و بهانه‌ای وجود ندارد. با وجود این که تیم حریف ۹ نفره شد اما توانست گل تساوی را در دقایق پایانی به ثمر رساند. ما با دو گل پیش بودیم اما در دقایق پایانی دو گل دریافت کردیم و این واقعا شرم آور است. چند بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداشتیم اما این اصلا عذر و بهانه درستی نیست.

متاسفانه باید قبول کنیم که در بعضی از دقایق بازی اصلا خوب نبودیم. این در بیشتر بازی‌های ما در فصل جاری رخ داده است و باید فکری به حال آن پیدا کرد.»

دیدگاه‌ها