کد خبر : 1574891 | 18 آذر 1397 ساعت 19:23 | 31.5K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس کامبک سپاهان را تکرار نکرد! (عکس)

علی علیپور پس از گل توپ را برداشت تا بازی را سریعتر آغاز کند اما فارغ از درگیری های فیزیکی در آن لحظه، شاگردان برانکو نیز نتوانستند دست به چنین کاری بزنند.

به گزارش "ورزش سه"، 4 فصل پیش در هفته بیست و ششم لیگ چهاردهم تیم های پرسپولیس و سپاهان در اولین بازی لیگ برتری برانکو به مصاف هم رفتند. گل اول را زنده یاد هادی نوروزی به ثمر رساند و پیروزی 1-0 پرسپولیس تا دقیقه 85 باقی اما در این دقیقه مهدی شریفی از استپ ضعیف علی عسگر استفاده کرد و با ضربه ای از مقابل دروازه سوشا مکانی، موفق شد دروازه او را باز کند.

 

در شرایطی که پیشبینی می شد شاگردان فرکی نسبت به همین تک امتیاز قانع باشند، پس از گل توپ را خیلی سریع برداشتند و بر وسط زمین قرار دادند تا بازی سریعتر آغاز شود. آن ها که در هفته بیست و ششم جزو مدعیان نبودند، با این کار میل خود برای رسیدن به پیروزی را نشان دادند و در نهایت، هم پرسپولیس را شکست دادند و هم به قهرمانی رسیدند.

 

 

در بازی امشب پرسپولیس - سپاهان نیز علی علیپور در واپسین دقایق وقت قانونی بازی موفق به گلزنی شد و مثل مهدی شریفی، خواست بازی را سریعتر آغاز کند تا پرسپولیس با زدن گل دوم، به صدر جدول برسد.

 

اما این اتفاق رخ نداد و شاگردان برانکو از 5-6 دقیقه آخر استفاده نکردند و حتی طلایی پوشان فرصت زدن گل دوم را هم داشتند اما ضربه بی دقت در آخرین دقایق بازی مانع از گل شد.

 

 

دیدگاه‌ها