کد خبر : 1575009 | 19 آذر 1397 ساعت 11:16 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

چرا مسعود اسماعیل‌پور در لیست محمدی نبود؟

سرنوشت عجیب تنها غایب بزرگ کشتی آزاد

نایب‌قهرمان سابق جهان تنها غایب بزرگ در لیست جدید تیم ملی کشتی آزاد بود.

سرنوشت عجیب تنها غایب بزرگ کشتی آزاد

به گزارش  "ورش سه"، ‌غلامرضا محمدی که بعد از استعفای رسول خادم به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کار خود را آغاز کرده، اولین لیست خود را با حضور ۳۵ آزادکار اعلام کرد. در لیست تقریبا تمامی مدعیان و چهره های نام آشنای کشتی از جمله رضا یزدانی، مهدی تقوی، حسن رحیمی، کمیل قاسمی و حسن یزدانی حضور داشتند.


تنها جای خالی در لیست غلامرضا محمدی، مسعود اسماعیل‌پور بود که جزو کشتی گیران باتجربه و عنوان دار به حساب می آید.


این آزادکار ۳۰ ساله که مسابقات جهانی ۲۰۱۸ و بازی های آسیایی را به دلیل مصدومیت از دست داد، هنوز هم درگیر آسیب دیدگی است.


اسماعیل پور که نقره مسابقات جهانی ۲۰۱۴، برنز جهانی ۲۰۱۳ و همچنین طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ را در کارنامه دارد، درباره آخرین وضعیت خود و دلیل غیبتش در لیست تیم ملی کشتی آزاد به تسنیم گفته است: «اینطور که پیداست باید یک جراحی دیگر هم انجام دهم چون استخوانی که شکسته، از فرم درآمده و احتمالا تا یک ماه دیگر باید جراحی می‌کنم. جراحی مجدد هم ٣ ماه طول درمان خواهد داشت. کسی از قهرمانی بدش نمی‌آید، اما بازگشت به روزهای قهرمانی سختی‌های خودش را دارد. با وضعیتی که دستم دارد هنوز تصمیم قطعی‌ام را در مورد آینده نگرفته‌ام. باید دستم را جراحی و بعد به کشتی فکر کنم.»


با این وضعیت به نظر می رسد اسماعیل پور فعلا در اردوهای تیم ملی غایب خواهد بود و فقط شاید برای جهانی ۲۰۱۹ با مجوز کادرفنی بتواند به اردو اضافه شود.

دیدگاه‌ها