کد خبر : 1575050 | 19 آذر 1397 ساعت 13:55 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض به لغو بازی؛ تیم عاشوری بیانیه داد

تیم دسته دومی خوشه طلایی ساوه که توسط محسن عاشوری مربی سابق تیم پرسپولیس هدایت می شود با وجود حضور در شهر بوکان موفق به انجام بازی با تیم سردار این شهر نشد!

اعتراض به لغو بازی؛ تیم عاشوری بیانیه داد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از این اتفاق باشگاه خوشه طلایی بیانیه ای را صادر کرد که از این قرار است:


مردم عزیز و ورزش دوست ساوه، هواداران عزیز فوتبال و همشهریان گرانقدر، پس از لغو دیدار تیم خوشه طلایی در مسابقه روز یکشنبه ۱۸ آذر مقابل تیم مردمی سردار بوکان ذکر چند نکته را به حضور شما بزرگواران لازم و ضروری دیدیم :


در این مدت فعالیت باشگاهی، با تمام مشقات و مشکلات موجود در تیمداری، شادکردن دل هواداران ساوه ای را بر هر سختی ارجح دانستیم و همه ناملایمات را برای احقاق حق فوتبال ساوه به جان خریدیم اما متاسفانه با تمام تحمل و سرسختی در برابر بی انصافی ها، علیرغم میل باطنی کم کم باورمان شده است که اگر از لحاظ مدیریت فوتبالی همه جوانب کار را در نظر گرفته و درست و اصولی رفتار نماییم و در میدان مسابقه برنده باشیم متاسفانه در بیرون از زمین مسابقه، بعضی از روابط موجود، ما را وادار به تسلیم خواهند کرد!


پس از اتفاقات نادر فصل گذشته که برای کمتر تیمی اتفاق افتاده بود و متضرر شدن خوشه طلایی در آن زمان باز هم دستمان را به زانوی خودمان گرفتیم، یاعلی گفتیم و مصمم به ادامه کار شدیم اما گویا امسال نیز دستان پشت پرده فوتبال این کشور بنا ندارند به تیم هایی که با سلامت حرکت می کنند اجازه رشد و پیشرفت بدهند!


با کمک شما تماشاگران عزیز و تلاش کادر فنی، و غیرت بازیکنان با استناد به نتایج و آمار موجود در بازی های فصل جاری و به گواه کارشناسان بی غرض فوتبال خوشه طلایی بهترین تیم دور رفت لیگ دسته دوم در گروه خود بوده که این برتری را تا هفته پایانی دور رفت به همت بازیکنان و کادر فنی متخصص خود حفظ نمود تا اینکه در هفته پایانی نیم فصل در اقدامی عجیب مسابقه خوشه طلایی و سردار بوکان را لغو می کنند!


 این اتفاق عجیب و پر ابهام در حالی رخ می دهد که هیچ مکاتبه ای از قبل با باشگاه خوشه طلایی صورت نگرفته و تیم ما با تمام توان فاصله ساوه تا آذربایجان غربی را طی کرده و به محل برگزاری مسابقه یعنی شهر بوکان رسیده است.


با احترام به مردم شریف آذربایجان غربی و شهر بوکان ذکر چند نکته را خطاب به مسئولان فوتبال ضروری می دانیم :


۱- به هیچ عنوان بحث مسائل امنیتی مطرح نبوده و ورزشگاه بوکان مثل تمام ورزشگاه ها امنیت لازم را داشت.


۲- تیم میزبان بابت مسابقات قبلی به نیروی انتظامی بدهکاری مالی داشتند و طبیعتاً در مسابقه ماموری نداشت! در ضمن اگر نا امنی وجود داشت حداقل یک مامور نیروی انتظامی در ورزشگاه حضور داشت!


۳- ده دقیقه به شروع مسابقه ناظر بازی از قول آقای شفیعی مسئول برگزاری مسابقات لیگ دوم، پیغام آوردند که بازی باید لغو شود!


۴- جالب این بود که مردم فوتبال دوست و با فرهنگ بوکان در اعتراض به عدم برگزاری مسابقه در مقابل فرمانداری حضور یافته و خواهان برگزاری مسابقه بودند.


۵- همه این حواشی در تصمیم به لغو این مسابقه فقط و فقط عدم آمادگی تیم سردار بوکان برای رویارویی با خوشه طلایی بود، به دلیل اینکه بازیکنان این تیم از یک هفته قبل به علت عدم دریافت مطالبات مالی خود در اعتصاب بودند و نگرانی از شکست مسئولان تیم را به چنین اقدامی تشویق کرد!


۶- آقای شفیعی اعلام کرده اند که مسابقه در زمان دیگری تا شروع دور برگشت انجام خواهد شد. برای استحضار ایشان باید بگوییم: این انصاف است که همه تیم های مدعی با خیال آسوده در تعطیلات نیم فصل برای ادامه لیگ آماده شوند و تیمی مثل خوشه طلایی که برای قهرمانی می جنگد منتظر اعلام دیدار معوقه ای باشد که خود هیچ دخالتی در لغو آن نداشته است. کادر فنی خوشه طلایی این تیم برای تمامی روزهای آینده برنامه دارد و اینچنین تصمیم گیری های خلق الساعه و بدون برنامه قطعاً در روند حرکتی تیم ما خدشه وارد می کند .


 ۷- فدراسیون محترم فوتبال به برگزار کنندگان و نمایندگان خود در لیگ دسته دوم ابلاغ نماید بجای پاک کردن صورت مسئله اصل موضوع که همان برقراری عدالت و فراهم ساختن زمینه انصاف می باشد را رعایت کنند تا در این فوتبال همیشه حق به حق دار برسد .


۸- با توجه به موارد فوق و هم چنین فیلم موجود از شعار تماشاگران سردار بوکان علیه مسئولان تیم میزبان و مشکلات داخلی این تیم شایسته است که این مسابقه با توجه به آمادگی صد درصدی تیم میهمان هم چون دیگر موارد مشابه سنوات گذشته سه بر صفر اعلام شود تا حقوق پایمال شده باشگاه خوشه طلایی به این باشگاه مردمی برگردانده شود .

 

۹- و نکته آخر اینکه: از مسئولان استان از جمله استاندار محترم، فرماندار محترم و ورزش دوست، نماینده محترم شهرستان و رئیس محترم هیات فوتبال استان مرکزی انتظار می رود با اقدامی عاجل و فوری در پیگیری این ظلم واضح و آشکار باشگاه خوشه طلایی را کمک کنند .

دیدگاه‌ها