کد خبر : 1575064 | 19 آذر 1397 ساعت 14:48 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

منوچهری: مشکل خاصی با علی آقا ندارم

کریمی برای نتیجه‌ به افراد قوی‌ احتیاج دارد

مهاجم سابق تیم سپیدرود رشت معتقد است که علی کریمی برای نتیجه گیری در فوتبال ایران به دستیاران قوی‌ و با تجربه‌تری احتیاج دارد.

کریمی برای نتیجه‌ به افراد قوی‌ احتیاج دارد

 

به گزارش "ورزش‌سه"،  امین منوچهری مهاجم سابق تیم سپیدرود رشت در خصوص جدایی‌اش از این باشگاه و شرایطی که در تیم حاکم است، گفت:


من خیلی تلاش کردم که بمانم و کمک کنم، اما شرایط از لحاظ مالی و زندگی خیلی سخت بود و نمی‌توانستند بازیکن جدید بگیرند. سر همین موضوع ماندم تا به تیم کمک کنم و تلاش‌هایی برای سپیدرود انجام بدهم. اما مشکلات ریز و درشت زیادی وجود دارد و در واقع علی کریمی آنجا تنهاست. واقعا شرایط تیمی سخت است و مشکلات زیادی وجود داشت. من تا آخر بازی با نفت مسجدسلیمان کمک کردم و بعد از دیدار با نساجی و قبل از استقلال به آقای کریمی گفتم که جدا خواهم شد. من مشکل خاصی با علی آقا ندارم اما شرایط خیلی سخت است و امیدوارم ایشان زودتر به این نتیجه برسند که تنها هستند. علی آقا کارهای مربیگری،  مدیرعاملی و مالکیت را همزمان انجام می‌دهند و امیدوارم مسئولان شهری کمکشان کنند و ایشان از تنهایی دربیایند.

 

وی در ادامه گفت:


من الان در تیم نیستم و راحت تر می‌توانم صحبت کنم. به نظرم آقای کریمی به کمک‌های خیلی قوی تری احتیاج دارد. خیلی وقت‌ها شرایط بازی ایجاب می‌کند ارائه یک نکته مثبت شرایط را عوض کند. همه افراد کادر خوب هستند و زحمت می‌کشند اما تجربه چندانی در لیگ برتر و خروج از بحران ندارند. سپیدرود در حال حاضر شرایط بحرانی دارد و شاید مربی خیلی بزرگتر هم نتوانند از آن خارج شوند. این تیم پرطرفدار است و توقع زیادی از آن وجود دارد. هواداران دوست دارند تیمشان بدون توجه به مشکلات مالی نتیجه بگیرد و موفق باشد. به نظرم اگر دوستان نزدیکی که هستند مشاوره خوبی به علی آقا بدهند، می‌تواند در نتیجه گیری تیم تاثیر بگذارد. به طور مثال بازی با نفت مسجدسلیمان اگر تصمیمات درستی گرفته می‌شد نتیجه را واگذار نمی‌کردیم. حداقل 70 دقیقه فرصت داشتیم بازی را برگردانیم و امیدوارم آدم با تجربه‌ای کنار علی کریمی بیاید. ایشان اسطوره فوتبال ایران هستند و از استقلالی تا پرسپولیسی دوستش دارند و هیچ کس از نتیجه نگرفتن علی آقا خوشحال نمی‌شود. بازیکنان همه تلاش خود را می‌کنند و دوست دارند بهترین عملکرد را برای علی کریمی داشته باشند اما هر کس یک توانی دارد. امیدوارم همه دست در دست بدهند و اسطوره فوتبال ایران را از بحران خارج کنند.

 

منوچهری در خصوص آینده باشگاه سپیدرود هم گفت:


شرایط خیلی سختی دارند و باید تغییر و تحولات زیادی در تیم رخ دهد و امیدوارم در لیگ برتر حفظ شوند. چون هواداران خوبی دارند و حقشان هست یک تیم عالی داشته باشند.

 

مهاجم سابق تیم‌های استقلال، سپاهان و نفت درباره پیشنهاداتی که برای ادامه فعالیتش دارد نیز گفت:


من بیشترین تمرکزم بر این است که از ایران بروم و در کشورهای دیگر بازی کنم. فعلا پیشنهادی از داخل ایران ندارم تا در تصمیمم دو دل بشوم. تمرینات خودم را ادامه می‌دهم تا بهترین اتفاق برای من رخ دهد. اما اگر پیشنهادی از ایران داشته باشم حتما به آن فکر می‌کنم چون شرایط بهتری در داخل کشور برای من وجود خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها