کد خبر : 1575066 | 19 آذر 1397 ساعت 14:44 | 56.1K بازدید | 0 دیدگاه

اولین بازی خرید آینده رئال در برنابئو (عکس)

شب گذشته در سانتیاگو برنابئو، برای اسکیل پالاسیوس، هافبک 20 ساله ریورپلاته شبی خاص و فراموش نشدنی رقم خورد.

به گزارش "ورزش سه"، در 120 دقیقه جدال حساس و نفسگیر ریور و بوکا در فینال لیبرتادورس، در نهایت قرمز و سفیدهای بوینس آیرس بودند که با برتری 3-1 بر دشمن دیرینه توانستند چهارمین قهرمانی خود در این رقابت ها را به دست بیاورند. این دومین قهرمانی ریور در سه سال اخیر نیز بود.

 

بازی برای اسکیل پالاسیوس بازی خاصی از چند جهت بود. او در 20 سالگی توانست بزرگترین افتخار دوران فوتبال خود تاکنون را تجربه کند و از سوی دیگر برای اولین بار در ورزشگاه برنابئو به میدان رفت. پالاسیوس که زمزمه های پیوستنش در رئال مادرید بیشتر از همیشه به گوش می رسد، پس از یک نیمه اول ضعیف، در نیمه دوم و با ورود کینته رو، جانی دوباره گرفت و به ستاره تیمش بدل شد. او روی گل تساوی ریور توسط پراتو نقش مستقیم داشت و با پاس او بود که ریور موفق به زدن گل تساوی شد.

پالاسیوس به ادعای رسانه های مادریدی، پس از جام جهانی باشگاه ها که دو هفته دیگر در ابوظبی فینالش برگزار خواهد شد(احتمالا بین ریور و رئال) پیراهن رئال را به تن خواهد کرد. اگر این اتفاق در ژانویه رخ ندهد، پالاسیوس از تابستان به جمع رئالی ها اضافه خواهد شد. او در پایان بازی ترجیح داد از رئال صحبت نکند و گفت که فعلا بهتر است این قهرمانی را کنار دوستان و خانواده اش جشن بگیرد.

 

 

1362311

 

 

1362312

 

 

 

دیدگاه‌ها