کد خبر : 1575123 | 19 آذر 1397 ساعت 18:53 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

اسپالتی: حضور ایکاردی در برنابئو؟ مشکلی نداشت

لوچانو اسپالتی، سرمربی اینترمیلان تاکید کرد که مشکلی با حضور مائورو ایکاردی در برنابئو ندارد.

اسپالتی: حضور ایکاردی در برنابئو؟ مشکلی نداشت

به گزارش "ورزش سه"، اینتر و پی اس وی، آخرین دیدار مرحله گروهی چمپیونزلیگ را برگزار خواهند کرد. تاتنهام و اینتر با 7 امتیاز در رده های دوم و سوم جدول قرار گرفته اند و فردا تکلیف صعود کننده مشخص خواهد شد. تاتنهام به مصاف بارسلونا خواهد رفت و اینتر با آیندهوون روبرو خواهد شد. شب گذشته دیدار فینال قرن بین دو تیم ریورپلاته و بوکاجونیورز در برنابئو برگزار شد و بزرگان فوتبال از جمله ایکاردی برای تماشای این دیدار به سانتیاگو برنابئو رفته بودند. حال اسپالتی تاکید کرد که این اقدام ایکاردی از نگاه او مشکلی نداشته است.

 

1362224

 

 

او گفت:" ایکاردی؟ مشکلی در حضور او در برنابئو (برای تماشا بازی ریورپلاته – بوکاجونیورز) نمی‌بینم. در قوانین هست که شما می‌توانید به تماشای دیگر بازی ها بروید و شام بخورید. او به همراه همسرش در این بازی حاضر شده بود."

 

اسپالتی درباره گروهش در لیگ قهرمانان و شرایط اینتر پیش از دیدار آخر مقابل آیندهوون گفت:" لندن و تورین، دو شهر و دو استادیوم کاملا متفاوت هستند. مقابل یوونتوس خوب کار کردیم، البته پیش از آن مقابل پارما و آتالانتا نتوانسته بودیم در سطح خودمان ظاهر شویم. مقابل یووه و تاتنهام، شما اجازه شکست خوردن دارید و این موضوع باید مورد قبول قرار بگیرد.

 

 

1361523

 

 

 

 

دیدار با بارسلونا؟ تیم ما کاری که باید را انجام داد. واقعیت این است که ما در صعود کردن به مشکل خورده ایم. اگر در ابتدای قرعه کشی، به من می‌گفتند که برای صعود، شما در خانه مقابل آیندهوون خواهید رفت و تاتنهام در نوکمپ به مصاف بارسلونا، چه چیز به شما می‌گفتم؟ ما دیدیم که این گروه چقدر دشوار بود و حالا در بازی پایانی برای صعود می‌جنگیم که مهم ترین بازی من از زمان حضورم در اینتر است."

دیدگاه‌ها