کد خبر : 1575138 | 19 آذر 1397 ساعت 20:01 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

کار بزرگ پدیده؛ موفقیت بدون حتی یک ملی‌پوش

صدرنشینی که در تیم‌ملی بازیکن نخواهد داشت!

دقایقی پیش نام 35 بازیکن از سوی سرمربی تیم ملی اعلام شد تا در لیست آماده باش برای حضور در اردوی نهایی قرار بگیرند.

صدرنشینی که در تیم‌ملی بازیکن نخواهد داشت!

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش نام 35 بازیکن را جهت حضور در لیست جدیدی به نام "آماده باش"! معرفی کرد تا در نهایت روز شنبه اسامی کامل مورد نظر خود را اعلام کند. لیست جدید الورود "آماده باش" اما یک نکته عجیب و مهم در خود داشت. در حالیکه این بار، بیش از هر زمان دیگری بازیکن برای حضور در لیست معرفی شده است کماکان باید سر یکی از صدرنشینان لیگ بی کلاه بماند و با این که حداقل سه بازیکن این تیم می توانستند در لیست 35 نفره حضور داشته باشند این اتفاق نیفتاد.


بازیکنان بی ادعای پدیده که به دستور گل محمدی موفق شدند قابلیت های جدیدی از خود نشان دهند و به جمع یکی از تیم های صدرنشین پیوستند، در حالی که به مانند هر بازیکنی تمایل داشتند به تیم ملی راه پیدا کنند باز هم دست خالی ماندند.


مرتضی منصوری، محمدحسین مرادمند، سعید صادقی، محمد قاسمی نژاد و ... از جمله بازیکنان موثر تیم پدیده در بازی های لیگ هجدهم بودند که تصور می شد حداقل در لیست بلند بالای تیم ملی قرار بگیرند اما در نهایت و پیش از آغاز آخرین اردوی تیم ملی این اتفاق نیفتاد تا ارزش سرخ و سپیدپوش های خراسانی به همراه سرمربی موفق شان بیش از قبل شود. پدیده خراسان بر خلاف دیگر تیم های بالانشین، بدون هیچ ملی پوشی توانست خود را در میان بزرگان لیگ برتر قرار دهد و همین موضوع به خودی خود ارزش ویژه ای برای این تیم و هوادارانش خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها