کد خبر : 1575144 | 19 آذر 1397 ساعت 19:57 | 30.2K بازدید | 0 دیدگاه

نیازمند مزد درخشش را گرفت

5 دروازه بان در نبرد سخت جام ملتهای آسیا

با انتشار لیست اولیه تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا، نام پیام نیازمند تنها شگفتی این مربی پرتغالی برای خط دروازه بود.

5 دروازه بان در نبرد سخت جام ملتهای آسیا

 

به گزارش "ورزش‌سه"،  دقایقی پیش لیست اولیه تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا منتشر شد و کارلوس کی‌روش نام 35 بازیکن را برای حضور در اردوی سوم آماده سازی تیم ملی برای حضور موفق در امارات را اعلام کرد.


سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران برای پست دروازه‌بانی 5 گلر را در نظر گرفته است که از بین دو فرد خط خورده و سه دروازه‌بان دیگر راهی جام ملت‌های آسیا می‌شوند. علیرضا بیرانوند، رشید مظاهری، سیدحسین حسینی، امیر عابدزاده و پیام نیازمند پنج گلری هستند که از سوی کی‌روش برای آخرین اردوی آماده سازی تیم ملی در قطر دعوت شده اند. از این بین تنها امیر عابدزاده به عنوان لژیونر شناخته می‌شود و چهار بازیکن دیگر در لیگ داخلی مشغول به کار هستند.


*علیرضا بیرانوند، شماره یک تیم ملی می‌ماند
گلر شماره یک تیم ملی در جام جهانی روسیه این روزها به دور از مسابقات ملی هم عملکرد خوبی در تیم باشگاهی خود یعنی پرسپولیس از خود به جا گذاشته و به احتمال فراوان سنگربان اصلی ایران در امارات هم خواهد بود. بیرانوند با توجه به نمایشی که در لیگ قهرمانان آسیا داشت به عنوان یکی از نامزدهای کسب مرد سال فوتبال آسیا هم مطرح شد اما عدم قهرمانی سرخپوشان او را از رسیدن به این مهم بازداشت. پرسپولیس تا به اینجا با 5 گل خورده بهترین خط دفاع لیگ هجدهم را در اختیار دارد. نکته مهم این است که بیرانوند در تمامی مسابقاتی که تا به اینجا در استادیوم آزادی برای پرسپولیس بازی کرده هیچ گلی دریافت نکرده است تا اینگونه شانس اصلی پوشیدن شماره یک تیم ملی را کماکان داشته باشد.

 

 


*محمدرشید مظاهری، آماده برای حضور در کنار بیرانوند
یکی از ستارگان تیم ذوب‌آهن اصفهان علی‌رغم اینکه آخرین اردوی تیم ملی را از دست داد باز هم در لیست کارلوس کی‌روش قرار گرفت تا شانس این را داشته باشد دومین تورنمنت حساس خود را در کمتر از یک سال تجربه کند. مظاهری که همیشه با سیوهای خوبش همراه با ذوب‌آهن در ذهن ماندگار است یکی از بازیکنان مطمئن کی‌روش برای حضور بر روی نیمکت خواهد بود تا در صورت بروز هر گونه مشکل وظیفه حراست از دروازه ایران را بر عهده بگیرد.

 

1353046

 


*سیدحسین حسینی، شانس حضور در امارات را پیدا می‌کند؟
گلر جوان تیم استقلال تهران تا به اینجای نیمکت نشین مهدی رحمتی بوده است و تنها در چهار مسابقه به عنوان سنگربان در قفس توری آبی پوشان قرار گرفته است. حسینی که فصل گذشته توانست رکورد گل نخوردن را جا به جا کند، در آخرین اردوی تیم ملی قبل از شروع جام جهانی هم حضور داشت اما در روز آخر از لیست خط خورد و نتوانست ایران را در روسیه همراهی کند. اما حالا شرایط  فرق می‌کند و او از شانس بیشتری برای حضور در لیست تیم ملی برخوردار است و به احتمال فراوان راهی امارات خواهد شد.

 

 


*امیر عابدزاده، تنها لژیونر خط دروازه
گلر اصلی تیم ماریتیمو پرتغال روزهای خوبی را در پرتغال پشت سر می‌گذارد و یکی از ستارگان تیمش محسوب می‌شود. او در مسابقات تدارکاتی آخر تیم ملی هم درون دروازه قرار گرفت تا کی‌روش نشان دهد به وی علاقه و توجه زیادی دارد. به احتمال فراوان پسر اسطوره سابق فوتبال ایران یکی از سه دروازه‌بان منتخب ایران برای جام ملت‌های آسیا خواهد بود.

 

1354669

 


*نیازمند، یکی از شگفتی‌های لیست تیم ملی
دعوت از پیام نیازمند به عنوان دروازه‌بان پنجم تیم ملی یکی از شگفتی‌های لیست تیم ملی بود. گلر جوان تیم سپاهان تا به اینجای لیگ هجدهم با ۱۱ گل خورده عملکرد خوبی از خود به جا گذاشت است. او هم‌چنین در مسابقات اخیر سپاهان با سیوهایی که داشت امتیازات زیادی را برای سپاهان حفظ کرد تا تیمش صدرنشین شود. اما انتخاب او را با توجه به شناختی که از کارلوس کی‌روش داریم برای کسب تجربه بیشتر می‌دانیم و باید گفت این سنگربان جوان کار سختی برای قرار گرفتن در لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها