کد خبر : 1575179 | 19 آذر 1397 ساعت 22:53 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

لوریس: برای روبرو شدن با مسی آماده ام

هوگو لوریس، کاپیتان تاتنهام تاکید کرد که خود را آماده روبرو شدن با "یکی از بهترین بازیکنان تاریخ" یعنی لیونل مسی کرده است.

لوریس: برای روبرو شدن با مسی آماده ام

به گزارش "ورزش سه"، اسپرز در حالی پا به دیدار نهایی خود در مرحله گروهی چمپیونزلیگ می‌گذارد که برای صعود به دور بعد باید مقابل بارسلونا به پیروزی برسد و امیدوار باشد که اینتر مقابل آیندهوون نتواند سه امتیاز را کسب کند. ارنستو والورده، سرمربی بارسا تاکید کرد که تیمش با تمام قدرت مقابل تاتنهام در زمین ظاهر می‌شود و توجهی به قطعی شدن صعودشان ندارد. هنوز حضور مسی در این دیدار مشخص نیست ولی لوریس خود را برای این تقابل آماده کرده است.

 

 

1361811

 

 

او گفت:" ما با یکی از بهترین بازیکنان تاریخ روبرو خواهیم شد. مطمئنا کار ساده ای نیست ولی با صد در صد توان در این دیدار ظاهر خواهیم شد. متوقف کردن بازیکنی مثل لیونل مسی خیلی سخت است ولی ما تحت عنوان یک تیم این کار را انجام خواهیم داد. اگر ضربات کاشته او مقابل اسپانیول را تماشا کرده باشید، کاری نمی‌توان در قبال آنها انجام داد.  او از آن دسته بازیکن‌هایی است که می‌تواند تکلیف یک بازی را به تنهایی مشخص کند. روبرو شدن با بازیکنی مثل او خیلی سخت است. فقط به صورت تیمی می‌توان جلوی او را گرفت و ما هم بیشترین تلاش را خواهیم کرد که به این هدف برسیم."

دیدگاه‌ها