کد خبر : 1575197 | 20 آذر 1397 ساعت 01:31 | 39.5K بازدید | 0 دیدگاه

زاهدی‌فرد داور بازی سپاهان.پرسپولیس بود نه فغانی

بر اساس ابلاغ کمیته داوران قرار بود محمد حسین زاهدیفرد داور اهل برازجان بازی سپاهان.پرسپولیس در استادیوم نقش جهان را سوت بزند.

به گزارش "ورزش سه"، همان طور در نامه ای که به امضای ساکت و اصفهانیان رسیده، می بینید ابلاغ داوری این بازی برای محمد حسین زاهدیفرد خورده بود اما به یکباره این تصمیم وتو و علیرضا فغانی به عنوان داور این دیدار حساس انتخاب شد.

 

البته این برای اولین بار نیست که داوران یک بازی تغییر می کند و برای آخرین بار هم نخواهد بود. قطعا کمیته داوران خواسته برای حساس ترین بازی نیم فصل نخست بهترین داور را انتخاب کند تا دو تیم با بدون دغدغه فکری در مورد داور وارد زمین شوند و از سویی بعدها به خاطر عدم استفاده از علیرضا فغانی بهترین داور ایران مورد انتقاد قرار نگیرد.

 

1362433

 

اکنون اشتباهات داوری در این بازی با توجه به حضور علیرضا فغانی قابل درک و تحمل است و شاید اگر اشتباهات فغانی را زاهدیفرد مرتکب می شد همه به  کمیته داوران حمله می کردند.

 


* رفعتی: زاهدی‌فرد داور سپاهان- پرسپولیس نبود


داوود رفعتی، رئیس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال ایران در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود در خصوص اینکه گفته می‌شود ابلاغیه به استان بوشهر برای قضاوت محمدحسین زاهدی‌فرد در دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس رفته است، اظهار کرد: فکسی که شماره و تاریخ ندارد، بی‌اعتبار است.

او ادامه داد: اصلا ما فکس رنگی نداریم و این تصویری که در فضای مجازی وجود دارد، پیش‌نویس بوده است؛ ابلاغ‌های داوری زمانی رسمی است که روی سایت فدراسیون فوتبال می‌آید.


رفعتی در واکنش به اظهارات عادل فردوسی‌پور که عنوان می‌کرد یک نیرویی از بالا بوده که فغانی داور این مسابقه شود، عنوان کرد: اصلا نیرویی از بالا نبوده است؛ ما باید این اتفاق را پیگیری کنیم و قطعا شما(فردوسی‌پور) اشتباه می‌کنید؛ اطلاعاتی که به شما دادند، اشتباه است.

دیدگاه‌ها