کد خبر : 1575274 | 20 آذر 1397 ساعت 10:53 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

شغل و بلیت فصلم را از دست داده ام!

هوادار چلسی: به استرلینگ توهین نژادپرستانه نکردم

هوادار چلسی که متهم به توهین نژادپرستانه به رحیم استرلینگ، مهاجم منچسترسیتی است، مدعی شد که او توهین نژادپرستانه ای انجام نداده ولی از رفتار خود پشیمان است.

هوادار چلسی: به استرلینگ توهین نژادپرستانه نکردم

به گزارش "ورزش سه"، تصاویر تلویزیونی، کالین وینگ 60 ساله را شکار کردند که در کنار زمین در حال توهین کردن به ستاره منچسترسیتی است. آقای وینگ که اهل کنهام از جنوب شرقی لندن است، تاکید کرد که او شغلش و همینطور بلیت فصل را که برای 50 سال است خریداری می‌کند، از دست داده و به همین خاطر از رفتار خود پشیمان است. با این حال، او تاکید کرد که به استرلینگ توهین کرده ولی نه توهین نژادپرستانه.

 

 

1362528

 

 

او گفت:" من از رفتار خودم پشیمان هستم و واقعا احساس بدی دارم ولی من استرلینگ را «سیاهپوست عوضی» نخواندم، بلکه او را « منچستری عوضی» خواندم. من 50 سال است که برای تماشا بازی های چلسی به ورزشگاه می‌آیم و به خاطر صندلی ام، بیشتر اوقات در تصاویر تلویزیونی دیده می‌شوم. اگر سابقه گفتن چنین چیزی را داشتم، باز هم تصویرم توسط دوربین ها شکار می‌شد.

 

تمام کسانی که اطراف من بودند تاکید کردند که توهین نژادپرستانه ای نشنیدند. من می‌خواهم از رحیم استرلینگ عذرخواهی کنم و امیدوارم او با قبول کردن عذرخواهی ام، بتواند انسان بهتری نسبت به من باشد. از او واقعا عذر می‌خواهم. حتی با اینکه توهینی که کردم نژادپرستانه نبود، ولی کار درستی نبود. حتی فحش دادن هم کار خوبی نیست ولی تحت جو قرار گرفتم. کاملا از خود بیخود شده بودم ولی من هم کارم را از دست دادم و هم بلیت فصلم را. حالا که همه آنچه می‌خواستند را به دست آوردند، چرا دست از سر من برنمی‌دارند؟"

دیدگاه‌ها