کد خبر : 1575504 | 21 آذر 1397 ساعت 10:54 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

صدمین برد کاسیاس در چمپیونزلیگ با چاشنی صعود

ایکر کاسیاس دروازه‌بان پورتو با پیروزی 3-2 این تیم پرتغالی مقابل گالاتاسارای و صعود پورتو به مرحله‌ی حذفی لیگ قهرمانان، صدمین پیروزی خود در این رقابتها را ثبت کرد.

صدمین برد کاسیاس در چمپیونزلیگ با چاشنی صعود

به گزارش "ورزش سه"، ایکر کاسیاس بعد از پیروزی تیمش پورتو در مقابل گالاتاسارای در زمین این تیم ترکیه‌ای که با نتیجه‌ی 3-2 بدست آمد و باعث شد پورتو به عنوان صدرنشین گروه D چمپیونزلیگ به مرحله‌ی یک هشتم نهایی این رقابتها راه پیدا کند با لبخند و خوشحالی به رکورد صدمین پیروزی خود در تاریخ لیگ قهرمانان اشاره کرد و گفت این آمار باعث شده تازه متوجه شود که چه سالهای طولانی‌ای در این رقابتها حضور داشته است.

 

کاسیاس بعد از بازی مقابل گالاتاسارای به خبرنگاران گفت:" این زیبا است ولی در عین حال غم‌انگیز هم هست. تازه به خودم آمدم و متوجه شدم چه سالهای طولانی‌ای است که در این رقابتها یعنی مهم‌ترین رقابت باشگاهی دنیا بازی می‌کنم. من از رسیدن به این رکورد خوشحالم. اینکه این تجربه برای من و تیمم با یک پیروزی بدست آمد خیلی مهم است".

 

1362790

 

کایساس در ادامه‌ی صحبتهایش گفت:" به نظرم ما باید فعلاً روی حال تمرکز داشته باشیم. ما در گروه‌مان صدرنشین شده‌ایم و حالا باید منتظر قرعه‌کشی مرحله بعد بمانیم و بینیم چه پیش می‌آید. از این به بعد تمرکز ما روی ادامه‌ی چمپیونزلیگ، لیگ پرتغال و جام حذفی پرتغال خواهد بود و می‌دانیم که کار ساده‌ای در پیش نخواهیم داشت".

 

دیدگاه‌ها