کد خبر : 1575591 | 21 آذر 1397 ساعت 14:03 | 49.2K بازدید | 0 دیدگاه

اشک‌های همسر ایکاردی و احتمال ترک مه‌آتزا (عکس)

همسر مائورو ایکاردی شب گذشته یکی از هوادارانی بود که در ورزشگاه خانگی اینتر، شاهد حذف این تیم از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بود.



به گزارش "ورزش سه"، راهیابی اینتر به رقابت های لیگ قهرمانان اروپا سبب شد تا در تابستان هواداران این تیم، نگرانی کمی برای ترک مه آتزا توسط ایکاردی داشته باشند؛ بازیکنی که طی سال های اخیر در میان معدود بازیکنان همیشه آماده نراتزوری بوده؛ با این حال شب گذشته اینترمیلان در دیداری که به راحتی می توانست پیروز شود، با تساوی زمین را ترک کرد تا هم امتیاز با تاتنهام از رسیدن به مرحله بعدی بازبماند.


وندا نارا همسر و مدیربرنامه های مائورو ایکاردی شب گذشته مثل همیشه در بازی های خانگی اینتر در جوزپه مه آتزا حضور داشت و در پایان مثل تمام هشتاد هزار هوادار آبی و مشکی پوش اینتر، با اشک شاهد حذف این تیم بود؛ حذفی که می توانست با عملکرد بهتر اسپالتی رخ ندهد !

 

1362891


وندا نارا که تاثیر زیادی روی تصمیم های ایکاردی دارد، چند هفته پیش اعلام کرد، همسرش برای بردن جام های معتبر اروپا باید به تیم های بهتری برود و با شرایطی که شب گذشته برای نراتزوی رقم خورد و آنها به راحتی از لیگ قهرمانان به لیگ اروپا رفتند، این اتفاق ممکن است در پنجره تابستانی سال آینده رقم بخورد و در نهایت ایکاردی به یکی از پیشنهادات خود از باشگاه هایی که شرایط بهتری در این سال ها نسبت به اینتر دارند، پاسخ مثبت بدهد.

دیدگاه‌ها