کد خبر : 1575624 | 21 آذر 1397 ساعت 16:07 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

رکوردشکنی ایکاردی مانع حذف اینتر نشد

مائورو ایکاردی، ستاره این روزهای تیم فوتبال اینتر میلان، به اولین بازیکن تاریخ این باشگاه تبدیل شد که در سه بازی خانگی این تیم در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا گلزنی می کند.

رکوردشکنی ایکاردی مانع حذف اینتر نشد

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته اینتر در حضور هواداران خود در ورزشگاه جوزپه مه آتزا، مقابل پی اس وی آیندهوون با تساوی یک بر یک به کار خود پایان داد تا با توجه به نتیجه دیدار همزمان میان تاتنهام و اینتر که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، از صعود به مرحله بعدی مسابقات باز بماند.


ایکاردی پس از سال ها حضور درترکیب اینترمیلان، اولین حضور خود در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد و در همان دیدار اول موفق شد اولین گلش را ثبت کند.


ستاره 25 ساله و آرژانتینی اینترمیلان با گلزنی در دیدار برابر آیندهوون در دویستمین حضورش با پیراهن نراتزوری، موفق شد به اولین بازیکن تاریخ باشگاه تبدیل شود که توانسته است در هر سه بازی خانگی مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برای تیمش گلزنی کند؛ ولی یک گل برای صعود اینتری ها کافی نبود و آنها در شبی که تمام توپ ها را برای گلزنی به او می رساندند، از صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا که پس از 6 سال دوری به آن رسیده بودند، بازماندند.

 

1362931

 

1362932

دیدگاه‌ها