کد خبر : 1575628 | 21 آذر 1397 ساعت 16:25 | 62.4K بازدید | 0 دیدگاه

مسی در فینال قرن هوادار کدام تیم بود؟ (عکس)

لیونل مسی یکشنبه گذشته یکی از تماشاگران ویژه دیدار برگشت فینال لیبرتادورس بین ریورپلاته و بوکاجونیورز بود.

به گزارش "ورزش سه"، فینال لیبرتادورس بین ریور و بوکا که به فینال قرن مهشور شده بود، در نهایت با برتری 3-1 ریور به اتمام رسید و این تیم افتخار ابدی را از آن خود کرد. دیداری که قرار بود در مونومنتال، ورزشگاه اختصاصی ریور برگزار شود؛ ولی پس از آشوب عده ای از هواداران این باشگاه در بیرون ورزشگاه، به سانتیاگو برنابئوی مادرید منتقل شد.

این بازی میهمانان ویژه زیادی داشت. بسیاری از بازیکنان و مربیان مطرح دنیا از نزدیک نظاره گر دیدار بودند و مسی نیز جزئی از آنها بود. او همراه پسر بزرگش، تیاگو، پدر و برادرانش در ورزشگاه حضور یافته بود.

بسیاری دوست دارند بدانند که مسی هوادار کدام تیم فینال بود؛ هرچند که او همواره از علاقه اش به نیوولزاولدبویز سخن گفته است.

در جریان بازی و هنگام گل دقیقه 44 بندتو به ریور، دوربین ها چهره مسی روی سکوها را شکار کردند. او پس از گل بوکا کاملا بهت زده و بی حرکت مانده بود؛ در حالی که در اطراف او برخی هواداران بوکا حضور داشتند که از خوشحالی در پوست خود نمی گنجیدند.

علاقه مسی به ریورپلاته البته نمی تواند چیز عجیبی هم باشد. او در کودکی، مدت زمانی کوتاه در تیم های پایه ای ریورپلاته حضور داشت؛ ولی پس از اینکه هزینه های درمانی او از سوی باشگاه ریور تقبل نشد، او همراه خانواده اش به بارسلونا کوچ کرد و در نهایت توانست به آکادمی لاماسیا وارد شود.

 

 

1362142

 

1362935

 

 

 

دیدگاه‌ها