کد خبر : 1575631 | 21 آذر 1397 ساعت 16:50 | 31.1K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره‌های ماشین‌سازی جدا می‌شوند؟

گفته می‌شود برخی بازیکنان تیم ماشین سازی در نیم فصل، راه تیم دیگری را در پیش خواهند گرفت.

ستاره‌های ماشین‌سازی جدا می‌شوند؟

به گزارش ورزش سه، تیم ماشین سازی تبریز امسال در شرایطی شکل گرفت که درگیر مسائل مالکیتی بود و به همین خاطر زمان زیادی را در نقل وانتقالات از دست داد. با این وجود بعد از حضور رضا مهاجری، این تیم شرایط مطلوبی پیدا کرد و نتایج خوبی گرفت.


در کسب نتایج خوب ماشین سازی، بازیکنان این تیم نقش زیادی داشتند؛ نفرات جوانی که پیش از این چندان شناخته شده نبودند؛ اما با درخشش در ترکیب سبزپوشان فوتبال تبریز مشهور شدند و حتی شنیده می‌شود تیم‌های دیگر به سراغشان آمده اند.


بازیکنانی نظیر حسین کنعانی زادگان، مسیح زاهدی، محمد خرم الحسینی و... که در ترکیب ماشین سازی در نیم فصل اول درخشش مناسبی داشتند و خوب کار کردند، پیشنهادهایی از سایر تیم‌های لیگ برتری دریافت کرده اند و در صورتی که باشگاه های خواهان آنها بتوانند رضایت باشگاه ماشین سازی را بگیرند، جدا خواهند شد.


در این فصل، مسیح زاهدی و حسین کنعانی‌زادگان زوج خوبی را در پست دفاع وسط ماشین سازی تشکیل دادند و با تلاش زیادی توانستند نقش زیادی در بسته نگه داشتن دروازه‌شان مقابل تیم‌های متعدد داشته باشند. اتفاقی که باعث شد ماشین سازی با 14 گل خورده، صاحب یکی از بهترین خطوط دفاعی در بین تیم‌های میانه جدولی باشد.


حال باید منتظر ماند و دید بعد از مسابقات پایانی نیم فصل اول که نقل و انتقالات شروع خواهد شد، چه اتفاقاتی درباره بازیکنانی نظیر زاهدی و کنعانی زادگان رخ خواهد داد. این در حالی است که بی تردید جدایی آنها چیزی نیست که رضا مهاجری به آن علاقه داشته باشد.

دیدگاه‌ها