کد خبر : 1575639 | 21 آذر 1397 ساعت 17:13 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

سیمئونه: ببینیم دوم شدن چقدر به ضررمان می شود

اتلتیکو مادرید شب گذشته با تساوی بدون گل در زمین بروژ، صدرنشینی را از دست داد و به عنوان تیم دوم گروه، راهی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان شد.

سیمئونه: ببینیم دوم شدن چقدر به ضررمان می شود

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به پیروزی دورتموند برابر موناکو، اتلتیکو باید بر بروژ پیروز می شد تا صدر را حفظ می کرد. اتلتیکو حالا باید منتظر قرعه ای دشوار در دور بعد باشد.

 

 

1348587

 

 

دیگو  سیمئونه، سرمربی اتلتیکو پس از بازی گفت‌: «در نیمه اول می‌توانستیم یک یا دو گل را به ثمر برسانیم؛ اما این اتفاق رخ نداد. کنترل بازی را در اختیار داشتیم. شرایط در نیمه دوم متفاوت بود و بازی نزدیکی در جریان بود. از حضور کالینیچ، آنخل کوریا و ویتولو بهره بردیم تا در خط حمله از بازیکنان تازه نفس برخوردار باشیم. با این حال برابر تیمی قرار گرفته بودیم که بازی بسته‌ای را به نمایش می‌گذاشت.»

 

سرمربی اتلتیکو مادرید در ادامه‌ گفت: «احساس خوبی دارم و توانستیم به دور بعد صعود کنیم. تیم ما به این موضوع نیاز داشت. اکنون به روند رو به رشد خود ادامه خواهیم داد. همیشه دوست دارم در بالاترین جایگاه ممکن قرار داشته باشیم. برای پیروزی به میدان رفته بودیم. بازیکنانم تمام تلاش خود را کردند. از صعودمان خوشحال هستم و مهم نیز همین است که راهی دور بعد شده ایم. البته اگر به عنوان تیم نخست صعود می‌کردیم نیز چنین احساسی داشتم.

حالا باید منتظر قرعه‌کشی بمانیم و سپس برای مرحله یک هشتم نهایی برنامه‌ریزی کنیم. خواهیم دید که دوم شدن تا چه اندازه به ضررمان خواهد شد.»

 

دیدگاه‌ها