کد خبر : 1575741 | 22 آذر 1397 ساعت 01:20 | 40K بازدید | 0 دیدگاه

یانگ بویز 2-1 یوونتوس: شکست خورده خوش شانس

یوونتوس در آخرین دیدارش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، 2-1 مغلوب یانگ بویز شد اما به عنوان تیم اول گروهش به مرحله بعد راه پیدا کرد.

یانگ بویز 2-1 یوونتوس: شکست خورده خوش شانس

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مکس آلگری که با شکست در دیدار قبلی برابر منچستریونایتد، جایگاه شان در صدر جدول را در خطر می دیدند، در دیدار امشب هم شکست غیرمنتظره ای را متحمل شدند اما به لطف شکست منچستریونایتد برابر والنسیا، به مرحله بعد راه پیدا کردند.

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی، یک موقعیت خوب گلزنی داشتند اما نتوانستند از آن استفاده کنند. در ادامه یوونتوسی ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در دقایق 12 و 13، دو فرصت بسیار خوب برای رسیدن به گل داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند.

 

1363029

 

در ادامه بازی متعادل شد و هر دو تیم فرصت هایی روی دروازه هم ایجاد کردند تا اینکه یانگ بویز در دقیقه 28 صاحب ضربه پنالتی شد. اشتباه الکس ساندرو و خطای او روی انگامالیو، باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. هوآرائو پشت ضربه قرار گرفت و علی رغم واکنش خوب شزنی، دروازه یوونتوس باز شد.

در ادامه یوونتوسی ها پیش کشیدند و تلاش کردند تا در دقایق پایانی نیمه اول، به گل تساوی برسند اما این اتفاق رخ نداد و نیمه اول با همان یک گل به سود یانگ بویز به پایان رسید.

نیمه دوم را یووه بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 47 به گل تساوی برسند اما ضربه هوآرائو که به اشتباه به سمت دروازه خودی زده شد، به تیر دروازه برخورد کرد.

 

1363031

 

در ادامه بار دیگر تیم میزبان پیش کشید و بازی متعادل تر شد. هر دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه ای روی دروازه هم داشتند تا اینکه در دقیقه 68، یانگ بویز به گل دوم رسید. روی پاس در عمق انگامالیو بود که هوآرائو صاحب موقعیت شد و بعد از اینکه یک بازیکن حریف را جا گذاشت، با یک شوت دقیق، کار را تمام کرد.

سه دقیقه بعد، هوآرائو می توانست با زدن گل سوم، هت تریکش را کامل کند اما این بار ضربه او از کنار دروازه یووه به بیرون رفت.

یوونتوسی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و در دقیقه 80، یکی از گل های خورده را جبران کردند. روی حرکت خوب داگلاس کاستا و پاس نهایی کریس رونالدو، این پائولو دیبالا بود که با یک شوت تماشایی، دروازه یانگ بویز را باز کرد.

بازیکنان یوونتوس در دقایق پایانی تلاش زیادی برای زدن گل تساوی انجام دادند و چیزی نمانده بود که رونالدو در دقیقه 87 کار را به تساوی بکشد اما ضربه سر او به کنار دروازه برخورد کرد. در ثانیه های پایانی بازی، دیبالا توانست یک بار دیگر دروازه یانگ بویز را باز کند اما داور به دلیل آفساید آن را نپذیرفت تا بازی با برتری 2-1 میزبان به پایان برسد.

دیدگاه‌ها