کد خبر : 1575753 | 22 آذر 1397 ساعت 01:24 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

والنسیا 2 - 1 یونایتد؛ مورینیو تعارف آلگری را رد کرد!

والنسیا موفق شد در مستایا با نتیجه 1-2 منچستریونایتد را مغلوب کند.

والنسیا 2 - 1 یونایتد؛ مورینیو تعارف آلگری را رد کرد!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در شبی که اشتباهات فردی زیادی داشت در نهایت با دو گل مغلوب والنسیا گشته و گرچه می توانست در صورت پیروزی عنوان صدرنشینی را از آن خود کند، اما در نهایت  به عنوان تیم دوم راهی دور حذفی لیگ قهرمانان شد.

 

در دقایق ابتدایی والنسیا صاحب توپ و میدان بود و بعد از خلق یکی دو موقعیت نصفه و نیمه در نهایت در دقیقه 16 موفق به باز کردن دروازه یونایتد شد.

 

1363052

 

دفع توپ اشتباه فیل جونز باعث شد توپ در محوطه جریمه به کارلوس سولز برسد و او نیز با یک ضربه زمینی و دقیق به گوشه دروازه سرخیو رومرو موفق شد گل اول والنسیا را به ثمر برساند.

 

بعد از دریافت گل، منچستریونایتد در تلاش برای جبران بود و در دقیقه 26 می توانست به گل تساوی برسد اما ضربه خوان ماتا با دخالت دیاخابی دفع شد.

 

در دقیقه 32 والنسیا تا آستانه زدن گل دوم هم پیش رفت اما ضربه سر باتشوایی روی ارسال پیچینی با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 36 پل پوگبا روی ارسال فلینی در دهانه دروازه و در شرایطی که دروازه خالی بود، فرصت بسیار خوبی برای زدن گل تساوی داشت اما ضربه او در محوطه جریمه در حالتی نامتعادل به بیرون رفت.

 

در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و در نهایت والنسیا با برتری 0-1 و در شرایطی که یونایتد حتی یک شوت درون چارچوب هم نداشت راهی رختکن شد.

 

1363049

 

1363051

 

با شروع نیمه دوم والنسیا به گل رسید. پاس در عمق پارخو با اشتباه عجیب فیل جونز و گل به خودی او همراه شد تا یونایتد گل دوم را نیز دریافت کند.

 

در دقیقه 57 اریک بایی فرصت خوبی برای کاهش اختلاف داشت اما ضربه والی او در محوطه با اختلاف کمی از بالای دروازه والنسیا به بیرون رفت. در دقیثه 64 سانتی مینا فرصت خوبی برای زدن گل سوم داشت اما ضربه او در محوطه با عکس العمل رومرو همراه شد.

 

در دقیقه 74 مارکوس راشفورد با یک ضربه محکم از پشت محوطه دروازه والنسیا را تهدید کرد اما دومنک با یک واکنش خوب دروازه تیمش را نجات داد.

 

حملات یونایتد ادامه یافت و این تیم در دقیقه 87 با ارسال اشلی یانگ و ضربه سر راشفورد موفق شد یکی از گل ها را جبران کرده و اختلاف را به حداقل برساند.

 

در لحظات پایانی خوان ماتا فرصت بسیار خوبی را از دست داد و در نهایت والنسیا با نتیجه 1-2 یونایتد را مغلوب کرده و راهی لیگ اروپا شد.

 

دیدگاه‌ها