کد خبر : 1575757 | 22 آذر 1397 ساعت 08:52 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

کوواچ: گل سوم آژاکس آفساید بود

نیکو کوواچ سرمربی بایرن مونیخ بعد از تساوی 3-3 تیمش مقابل آژاکس آمستردام اعلام کرد که رویهم‌رفته از عملکرد تیمش راضی است.

کوواچ: گل سوم آژاکس آفساید بود

به گزارش "ورزش سه"،  بایرن مونیخ و آژاکس دیشب در آخرین بازی گروه E چمپیونزلیگ در آمستردام به مصاف هم رفتند و بعد از تساوی پرماجرای دو تیم که با نتیجه‌ی 3-3 ثبت شد بایرن به عنوان تیم اول و آژاکس به عنوان تیم دوم این گروه راهی مرحله‌ی یک هشتم نهایی شدند. کوواچ بعد از بازی گفت از عملکرد تیمش رویهم‌رفته راضی است. آژاکس با درصد مالکیت توپ 54 درصد از این لحاظ تیم بهتر میدان بود هر چند تا اواخر بازی مالکیت آژاکس به نزدیک 60 درصد می‌رسید.

 

 

ولی کوواچ بعد از بازی در مصاحبه با خبرنگاران گفت که این بخشی از برنامه‌ی او برای این بازی بوده است. کوواچ در این باره به خبرنگاران گفت:" ما موقعیت‌های انتقالی خیلی خوبی داشتیم و مجبور نبودیم موقع ضدحمله‌های آنها خیلی دوندگی کنیم. ولی آنها مجبور بودند در زمان ضدحمله‌های ما دوندگی کنند".

 

 

کوواچ در ادامه‌ی صحبتهایش با خبرنگاران گفت:" ما امروز شاهد یک بازی فوق‌العاده خوب بودیم. هر دو تیم تماشاچی‌ها را به تماشای یک بازی عالی مهمان کردند. یک بازی و شش گل و دو کارت قرمز. البته گل سوم آژاکس به نظر من آفساید بود. ما در این بازی بهتر شده بودیم ولی طبق معمول نتوانستیم در نهایت بازی را به نفع خودمان تمام کنیم. این بازی می‌تواند به عنوان تبلیغی برای زیبایی فوتبال انتخاب شود. به نظر من موقعیت‌های ما بهتر و واضح‌تر بود. ما باید خیلی زودتر از اواخر بازی کار را تمام می‌کردیم".

 

دیدگاه‌ها