کد خبر : 1575762 | 22 آذر 1397 ساعت 09:18 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: بر خلاف شما من از این باخت متعجب نشدم!

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی منچستریونایتد، از شکست تیمش برابر والنسیا متعجب نشده است.

مورینیو: بر خلاف شما من از این باخت متعجب نشدم!

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد دیشب با دو اشتباه عجیب فیل جونز در مستایا، 1-2 مغلوب والنسیا شده و در شرایطی که می توانست با توجه به شکست یوونتوس صدرنشین شود، به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی شد.

 

 مورینیو گفت: "شاید شما از این شکست چیزی آموخته باشید اما من نه، هیچ اتفاقی از این بازی باعث تعجب من نشد. به نظر من همین صعود به مرحله بعد نیز یک موفقیت است.

 

1359455

 

پیش از دیدار با والنسیا به شاگردانم گفتم اگر هم ما پیروز شویم هم یوونتوش، ما دیگر وظیفه خود را انجام داده ایم اما اگر هیچکدام پیروز نشویم ما باید خود را سرزنش کنیم. حالا تیم هایی زیادی وجود دارند که در گروه خود دوم شده اند و تیم های صدرنشین علاقه ای به رویارویی با آنها ندارند. ما دو گل زیادم اما به جای کسب پیروزی، 1-2 باختیم. اما فارغ از شوخی ما در نیمه اول خیلی منفعل بودیم و هیچگونه بلندپروازی و مبارزه طلبی در نمایش تیم دیده نمی شد.

 

در نیمه دوم من مطمئن بودم که بعد از صحبت هایم در رختکن شرایط متفاوت خواهد شد. من دو تغییر دادم (راشفورد و جسی لینگارد) و شرایط تیم بلافاصله بهبود یافت، سرعت ما بیشتر شد و حتی می توانستیم به گل تساوی هم برسیم زیرا موقعیت های ما کمتر از والنسیا نبود."

دیدگاه‌ها