کد خبر : 1575783 | 22 آذر 1397 ساعت 10:46 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

مارسلو: هواداران حق دارند اعتراض کنند

مارسلو، مدافع برزیلی رئال مادرید، تاکید کرد بازیکنان باید تلاش کنند تا چنین شکست هایی دیگر تکرار نشود.

مارسلو: هواداران حق دارند اعتراض کنند


به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب با نتیجه عجیب 0-3 در برنابئو مغلوب زسکامسکو شد و مارسلو مدعی شد اگر هواداران علیه بازیکنان سوت زده اند حق دارند و این نشان می دهد که باید تغییراتی در این تیم صورت گیرد.

 

مارسلو گفت: "شاید در برخی بازی ها اینگونه تفسیر شده باشد اما ما با رویکردی غلط وارد زمین نمی شویم زیرا شما همیشه باید با اشتیاق فراوان برای رئال مادرید بازی کنید. تا مرحله حذفی لیگ قهرمانان زمان زیادی مانده و ما باید تصویر ساخته شده از خود را بهبود داده و تغییر دهیم. بازیکنان باید بسیار پرانگیزه بوده و در برنابئو با اشتیاق فراوان به میدان بروند.

 

1363096

 

ما همیشه می خواهیم برنده باشیم اما تا به حال ما قادر به انجام این کار نبودیم. ما در نیمه اول چندین شانس داشتیم اما در نهایت سه گل دریافت کردیم و از نظر من زسکا سزاوار پیروزی بود.

 

هنگامی که هواداران علیه شما سوت می زنند یعنی شما باید چیزی را تغییر دهید و هواداران حق دارند که این کار را انجام دهند. ما خیلی آسیب دیده ایم اما ما یک تیم هستیم و ما قصد داریم تلاش کنیم تا دوباره این اتفاقات رخ نده. در رئال مادرید شما باید تا پایان مبارزه کنید و اگرچه بازگشت بعد از دریافت سه گل بسیار دشوار است اما ما تا سوت پایان تلاش کردیم."

دیدگاه‌ها