کد خبر : 1575793 | 22 آذر 1397 ساعت 11:36 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

ابراز تمایل بایرن برای جذب دو ستاره‌ آژاکس

حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن مونیخ معتقد است تعدادی از بازیکنان آژاکس که هدف بایرن برای فصل نقل و انتقالات آتی هستند در مقابل این تیم نمایش درخشانی داشته‌اند.

ابراز تمایل بایرن برای جذب دو ستاره‌ آژاکس

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه نیکو کوواچ و بازیکنان بایرن مونیخ بعد از تساوی 3-3 این تیم مقابل آژاکس که به صعود بایرن به مرحله‌ی حذفی چمپیونزلیگ منجر شد از نمایش خود در این بازی راضی بودند صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ بعد از بازی از تعدادی بازیکنان آژاکس که هدف بایرن برای فصل نقل و انتقالات هستند تعریف کرد.

 

صالح حمیدزیچ بعد از بازی دیشب دو تیم در آمستردام آرنا که بعد از 97 دقیقه تلاش پرهیجان با نتیجه‌ی تساوی 3-3 به پایان رسید به خبرنگاران گفت:" آژاکس خیلی خوب کار کرد. آنها در تمام مدت بازی ما را تحت فشار گذاشته بودند. ما نتوانستیم توپ را آنطور که می‌خواستیم به حرکت در بیاوریم و خیلی به ندرت موفق شدیم حریف را تحت تاثیر قرار بدهیم. البته در 20 دقیقه‌ی اول بازی دو سه فرصت گلزنی خوب داشتیم که از آنها استفاده نکردیم و بعد کنترل را کاملاً به آنها واگذار کردیم".

 

 

ابراز نارضایتی ضمنی حمیدزیچ از بازی بایرن در حالی است که کوواچ و بازیکنانش بعد از بازی همگی اعلام کردند که از نمایش خود رضایت دارند. حمیدزیچ در ادامه گفت:" ما حتی نمی‌توانستیم از نیمه‌ی زمین عبور کنیم و وارد زمین آژاکس شویم. درحالیکه نباید اجازه‌ می‌دادیم چنین شرایطی بوجود بیاید. بعد از مدتی اوضاع بهتر شد و توانستیم نتیجه را 3-2 به نفع خودمان بکنیم ولی دوباره کنترل را از دست دادیم. می‌دانم تماشاچی‌ها از تماشای بازی لذت زیادی برده‌اند ولی ما می‌توانستیم بهتر باشیم".

 

 

صالح حمیدزیچ درباره‌ی فرانکی دی‌یونگ و ماتیس دی‌لیخت که هر دو از هدفهای بایرن برای فصل نقل و انتقالات بعدی هستند گفت:" هر دوی آنها خیلی خوب بازی کردند و نمایش درخشانی داشتند. باید ببینیم وقتی زمان نقل و انتقالات فرا می‌رسد نیازهای تیم از چه قرار است. ما آنها را به عنوان هدفهای انتقال به بایرن با خونسردی آنالیز می‌کنیم ولی همه می‌دانند که بازار نقل و انتقالات در فصل بعدی فوق‌العاده هیجان‌انگیز خواهد بود".

 

 

دیدگاه‌ها