کد خبر : 1575804 | 22 آذر 1397 ساعت 12:25 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

آنتونیو کونته؛ گزینه اصلی هدایت اینتر (عکس)

مدیریت اینتر در نظر دارد لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیایی این تیم را برکنار کند.

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم کسب هفت امتیاز از دور رفت و فاصله شش امتیازی با تاتنهام، نراتزوری در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان تنها یک امتیاز گرفته و پایین تر از تاتنهام از گردونه رقابت ها حذف شد.

 

طبق ادعای چند نشریه ایتالیایی از جمله کوریره و گاتزتا، هواداران اینتر هرگز از عملکرد اسپالتی راضی نیستند و گروه سونینگ قصد دارد کادر فنی اینتر را تغییر دهد؛ اتفاقی که البته احتمالا در تابستان سال بعد رخ خواهد داد.

 

امروز انتصاب پپ ماروتا در کادر مدیریتی اینتر رسمی خواهد شد و او قصد دارد مذاکرات با آنتونیو کونته، سرمربی سابق چلسی را آغاز کند. ماروتا و کونته در کنار هم در یوونتوس موفق به فتح سه اسکودتو شدند و او جدی ترین گزینه هدایت اینتر است.

 

دیگو سیمئونه، سرمربی جوان اتلتیکومادرید که بارها از علاقه خود به هدایت اینتر پرده برداشته از دیگر گزینه هاست و در صورت جدایی مورینیو از منچستریونایتد و با توجه به علاقه شدید هواداران نراتزوری به او، وی نیز ممکن است سرمربی بعدی اینتر لقب گیرد. به هر حال حذف از لیگ قهرمانان باعث تزلزل جایگاه اسپالتی شده و ادامه این نتایج ضعیف ممکن است روزهای حضور او در اینتر را به پایان برساند.

 

1363126

دیدگاه‌ها