کد خبر : 1575854 | 22 آذر 1397 ساعت 15:46 | 32.6K بازدید | 0 دیدگاه

والدانو:

تعجب می کنم ایسکو هنوز عذرخواهی نکرده است

رئال مادرید در شبی عجیب و پر انتقاد با سه گل در خانه مغلوب زسکا مسکو شد.

تعجب می کنم ایسکو هنوز عذرخواهی نکرده است

به گزارش "ورزش سه"، سولاری برای این بازی اغلب از بازیکنان جوان و ذخیره خود استفاده کرده بود. به خصوص بازی دادن به زوج وایه خو و سانچز در خط دفاع، انتقادات زیادی را باعث شده است. زوجی جوان و کم تجربه که در نهایت در شبی بد نتوانست مانع گلزنی مهاجمان زسکا شود.

از عملکرد ضعیف هافبک های رئال در این بازی به خصوص ایسکو هم نباید گذشت. ایسکو حتی از سوی هواداران رئال با سوت های اعتراضی نیز روبرو شد و واکنشی تند از خود نشان داد.

 

 

1363012

 

 

والدانو، بازیکن و مربی سابق رئال که مدتی هم مدیر فنی این باشگاه بود، به اوندا سرو گفت:« ترکیبی که سولاری به زمین فرستاده بود، یک ترکیب متعلق به بازی های دوستانه بود و نه دیداری رسمی در لیگ قهرمانان. بارسا هم برابر تاتنهام با ترکیب اصلی بازی نکرد ولی والورده دو مدافع باتجربه و باکیفیت را در قلب خط دفاع گذاشته بود(لنگله و فرمالن).»

 

ایسکو:« در ورزشی هیجانی مثل فوتبال، پیش می آید که یک بازیکن درون زمین کنترل عصبی خود را از دست بدهد ولی تعجب می کنم او چرا پس از بازی توضیح نداد و از هواداران عذرخواهی نکرد. او هنوز هم این کار را انجام نداده است.»

 

نیمکت نشینی ناواس:« بازی تشریفاتی بود و عجیب اینکه ناواس در این بازی هم روی نیمکت نشسته بود. قطعا این نشان از مشکلات جدی بین او و سولاری دارد.»

 

رئال:« رئال حتی با تیم اصلی خود نیز طوری بازی نمی کند که اطمینان هواداران را باعث شود. وضعیت این تیم نگران کننده است.»

 

دیدگاه‌ها