کد خبر : 1575913 | 22 آذر 1397 ساعت 19:04 | 131.7K بازدید | 0 دیدگاه

داوران لیگ به رنگ آبی حساسیت دارند

شفر: به برانکو و تیم او کاری ندارم

سرمربی استقلال به شدت نسبت به تصمیمات داوران در نیم فصل اول انتقاد کرد.

شفر: به برانکو و تیم او کاری ندارم

به گزارش "ورزش سه"، وینفرد شفر سرمربی استقلال با حضور در نشست خبری دیدار با پدیده گفت: مسابقه بسیار خوب و بسیار سختی بود. پدیده تیم بسیار خوبی است؛ فیلم بازی های آخر این تیم را دیدم و همیشه 3-4 موقعیت گلزنی داشتند اما امروز موقعیت خاصی نداشتند. ما خیلی خوب کار تیمی را انجام دادیم و در دفاع و مسائل تاکتیکی خوب بودیم. نیمه اول شاید مقداری خوب نبودیم اما نیمه دوم بهتر و کامل بازی کردیم و یک گل کاملا درست زدیم. همه دیدند آفساید نبود. در دیدار با پیکان، ذوب آهن، سپاهان و فولاد و این دیدار به دلیل تصمیمات داور ما برنده نبودیم. شاید ما شانس نداریم؛ شاید ما باید رنگ لباس را عوض کنیم و آبی رنگ محبوب داوران نیست و ما باید زرد، سبز یا سفید بپوشیم. در بازی با سپاهان دو خطای مشخص پنالتی رخ داد اما داور ندید. می دانید که من معمولا درمورد داوری حرف نمی زنم اما اکنون زمان آن است. تیم من به این نیاز دارد؛ ما 90 دقیقه جنگیدیم و یک گل  زدیم اما در نهایت بازی مساوی شد. من به بازیکنانم در رختکن چه بگویم؟ همه دیدند گل آفساید نبود. پای همام خون ریزی می کرد و شبیه به بازی پیکان برای سجاد آقایی رخ داد. در آلمان رنگ شانس، رنگ سبز است و شاید ما هم باید رنگ لباسمان را عوض کنیم. می خواهم از تیمم تعریف کنم که 90 دقیقه بسیار خوب تلاش کردند.

 

وی ادامه داد: در نیمه دوم خیلی خوب فشار آوردیم و نویمایر دو موقعیت گلزنی داشت و شاید ما واقعا شانس نداریم.

 

سرمربی استقلال در واکنش به این موضوع که بازیکنان استقلال در گلزنی موفق نیستند و آیا خرید در خط حمله خواهید داشت و آیا صبر شما هم مانند برانکو از داوری ها لبریز شده است، گفت: مارکوس دو موقعیت، طارق و فرشید اسماعیلی موقعیت گلزنی داشتند. اگر مارکوس بهتر ضربه می زد، توپ گل می شد. من به آقای برانکو کاری ندارم و ما تیم خود را داریم. ما در تمرین و زمین تلاش می کنیم و اینکه موقعیت ها گل شد یا نه مهم نیست؛ مهم این است که داور گل درست ما را مردود کرد. ما 4 مسابقه پشت هم انجام دادیم و سه بازی را با برد به پایان رساندیم و می خواستیم امروز برنده باشیم اما نشد. ما همیشه تلاش می کنیم اما به شانس نیاز داریم. یک نفر اینجا لباس سبز بر تن دارد و ما باید لباس او را بر تن کنیم.


وی در ادامه صحبت های خود اضافه کرد: در مورد بازیکنان ملی پوش باید بگویم که ما 5 ملی پوش داریم و شاید می توانستیم 6 ملی پوش داشته باشیم. حسینی برابر سپیدرود عملکرد خوبی داشت و اکنون این فرصت را دارد خود را نشان بدهد. امروز به کی روش گفتم و امیدوارم حسینی در تیم ملی بدرخشد اما ما امروز به رحمتی نیاز داشتیم. منتظری سمت راست بازی کرد زیرا حریف پرس می کرد و او کار با توپ خوبی دارد. روزبه و وریا غفوری عملکرد خوبی داشتند. از عملکرد کریمی بسیار خوشحالم؛ او باهوش و بسیار خوب است و امروز خوب جنگید و اگر شانس داشت می توانست گلزنی کند. او می تواند در جام ملت ها عملکرد خوبی داشته و فکر می کنم همه بازیکنان ما می توانند در جام ملت ها حاضر باشند.

دیدگاه‌ها