کد خبر : 1575914 | 22 آذر 1397 ساعت 18:57 | 69.9K بازدید | 0 دیدگاه

یک پنالتی سهم استقلال از پدیده

مظفری‌زاده: گل سالم استقلال و‌ اخراج دانشگر گرفته نشد

کارشناس داوری فوتبال معتقد است که گل استقلال در نیمه دوم سالم بوده و به اشتباه مردود شده است.

مظفری‌زاده: گل سالم استقلال و‌ اخراج دانشگر گرفته نشد

به گزارش “ورزش سه” سعید مظفری‌زاده، کارشناس داوری فوتبال ایران در نقد داوری زاهدی‌فر در بازی پدیده و استقلال تهران گفت:


در دقیقه ۱۰ محمد دانشگر در حالی مهاجم تیم پدیده را در بیرون محوطه جریمه با خطا متوقف کرد که این بازیکن تمام شرایط فرصت آشکار گلزنی را داشت و بنابراین جریمه این خطا مطابق با قانون کارت قرمز بود که داور اعتقادی به آن نداشت. در دقیقه ۱۳ فرشید اسماعیلی وارد محوطه جریمه شد که مدافع پدیده بدون اینکه شانسی برای تصاحب توپ داشته باشد بر روی این بازیکن خطای پنالتی انجام داد. در دقیقه ۴۵ یک برخورد مشکوک در محوطه جریمه استقلال رخ داد که به دلیل واضح نبودن تصویر از کارشناسی آن معذور هستم. در دقیقه ۵۳ اشتباه کمک داور بازی در اعلام اوت باعث اعتراض بازیکن پدیده و کارت زرد زاهدی‌فر  شد.

 

وی در ادامه گفت:


در دقیقه ۵۴ خطای مدافع استقلال بر روی خلعتبری در پشت محوطه جریمه از چشم‌های داور دور ماند. در دقیقه ۵۶ زاهدی‌فر به خوبی خطای خلعتبری بر روی وریا غفوری را آوانتاژ داد و در ادامه و‌ بعد از توقف بازی با کارت زرد او را جریمه کرد.

 

 

مظفری‌زاده در خصوص صحنه جنجالی این دیدار نیز گفت:


در دقیقه ۷۸ رحیم شاهین کمک داور مسابقه به اشتباه پرچم خودش را به نشانه آفساید بالا برد و در این مورد خطا و گل صحیح استقلال را مردود اعلام کرد. البته در این میان بحثی در مورد خطا هم وجود داشت که به نظرم هیچ خطایی هم رخ نداد. در دقیقه ۸۸ هم اخراج صیادمنش به دلیل اعتراض بیش از حد درست بود و هیچ ایرادی نداشت. متاسفانه تیم داوری تمرکز لازم برای قضاوت در این دیدار را نداشته و در چند صحنه تاثیرگذار دچار خطا شدند.

دیدگاه‌ها