کد خبر : 1575919 | 22 آذر 1397 ساعت 19:11 | 43.8K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال را اذیت نکنند، قهرمان می‌شویم

غفوری: ببینید برای دیگر تیم‌ها چطور پنالتی می‌گیرند!

مدافع استقلال نسبت به داوری ها علیه تیمش بشدت موضع گیری کرد.

غفوری: ببینید برای دیگر تیم‌ها چطور پنالتی می‌گیرند!

به گزارش "ورزش‌سه"، وریا غفوری بعد از پایان دیدار با پدیده مشهد درباره مسابقه عنوان کرد: بازی خوبی بود. روند خوب تیم مان را در این بازی نیز حفظ کردیم. پدیده تنها مسابقه ای بود که یک موقعیت گل هم نداشت، اما فکر می کنم داور نتیجه بازی را تعیین کرد.


وی ادامه داد: داور به افتضاح ترین شکل ممکن گل 3 امتیازی ما را نگرفت. بازی با پیکان ما ضرر کردیم و 2 امتیازمان را گرفتند. بازی با فولاد دو امتیاز از ما گرفتند و  با اشتباه داور 3 امتیاز را از دست دادیم. جایگاه واقعی ما اگر اشتباهات داوری نبود و داوران دقت می کردند صدرجدول است.  


از غفوری سوال شد که آیا قبول دارد داوری ها به سود یک تیم خاص است؟ او پاسخ داد: صد درصد همینطور است. شما ببینید در بازی های دیگر چه اتفاقاتی را رقم می زنند. ببینید برای تیم های دیگر چطوری پنالتی گرفته می شود. در بازی با فولاد توپ واضح به دست بازیکن حریف خورده اما خطا نمی گیرند. در بازی با سپاهان پنالتی ما را نگرفتند. مقابل سایپا در جام حذفی پنالتی سوم مان را نگرفتند.


مدافع استقلال همچنین گفت: واقعا با استقلال چه کاری دارند انجام می دهند؟ آن از اول فصل که به داد ما نرسیدند و بازیکنان یکی پس از دیگری رفتند و هیچ کس نیامد مسئولیت تیم را گردن بگیرد. ما اگر بازیکنان مان حفظ می شدند قهرمان آسیا می شدیم. با همه چیز جنگیدیم و حالا که تیم مان خوب شده، داوری ها به ما ضربه می زند.


وی درباره شانس قهرمانی استقلال افزود: قطعا اگر نخواهند استقلال را اذیت کنند، امسال قهرمان می شویم.


غفوری درباره مشکلات مالی گفت: مدیریت تلاش می کند تا مشکلات حل شود.

دیدگاه‌ها