کد خبر : 1575920 | 22 آذر 1397 ساعت 19:15 | 43.7K بازدید | 0 دیدگاه

سلیمانی: گل استقلال به اشتباه مردود اعلام شد

کارشناس داوری فوتبال معتقد است که گل استقلال در وضعیت سالم به ثمر رسید و صیادمنش در شرایطی که آفساید نبود در بازی مداخله کرد و کمک داور دوم اشتباه تأثیرگذاری داشت.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم ، یدر سلیمانی، کارشناس داوری پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل پدیده درباره قضاوت تیم داوری این دیدار اظهار داشت: قضاوت محمد‌حسین زاهدی‌فرد با دوندگی‌هایی که انجام داد، خوب بود و کارت‌های زرد و آوانتاژهایی که داد هم کاملاً درست بود، اما کمک داور دوم اشتباه تأثیرگذاری در بازی داشت که عملکرد تیم داوری را زیر سؤال برد.

 

دقیقه یک: کمک داور دوم در اعلام آفساید مهاجم پدیده اشتباه کرد.

 

دقیقه 11: خطای دانشگر روی مهاجم پدیده در پشت محوطه جریمه استقلال به درستی اعلام شد و کارت زرد هم به خاطر جلوگیری از حمله کافی بود.

 

دقیقه 53: کمک داور دوم در اعلام پرتاب اوت اشتباه کرد در صورتی که باید به نفع بازیکنان پدیده اعلام می‌شد و باعث اعتراض بازیکنان پدیده شد که داور بازیکن پدیده را با کارت زرد مواجهه کرد.

 

دقیقه 79: گل استقلال در وضعیت سالم به ثمر رسید و صیادمنش در شرایطی که آفساید نبود در بازی مداخله کرد و کمک داور دوم اشتباه تأثیرگذاری داشت.

 

 

دقیقه 83: اخطار به صیادمنش به دلیل خطا روی دروازه‌بان پدیده صحیح بود.

 

دقیقه 88: اعتراض صیاد‌منش با شوت کردن توپ منجر به دریافت کارت زرد دوم شد که اخراج وی صحیح بود.

 

در کل قضاوت داور و کمک اول خوب بود و کمک داور اول پنج مورد اعلام آفساید کرد که همگی درست بود، اما کمک داور دوم در پنج مورد تصمیم سه مورد اشتباه کرد که در نتیجه بازی هم تأثیر داشت.

دیدگاه‌ها