کد خبر : 1575922 | 22 آذر 1397 ساعت 19:22 | 55K بازدید | 0 دیدگاه

الان می روند در می آورند که برای پدیده پنالتی نگرفتند

منتظری: کل تیم مان را محروم کنند، خلاص!

مدافع باتجربه استقلال گفت: مگر می شود چند سال متوالی حق استقلال را ندهند؟

منتظری: کل تیم مان را محروم کنند، خلاص!

به گزارش "ورزش‌سه"، پژمان منتظری بعد از تساوی بدون گل استقلال و پدیده مشهد بیان کرد: نمی شود صحبت خاصی درباره بازی انجام داد. نقش داور از همه پررنگ تر بود. متاسفانه استقلال در این چند هفته فقط از داوری ضرر می کند.


وی ادامه داد: فرق استقلال با تیم های دیگر که بالای جدول هستند در همین چیزها است. حق استقلال را نمی دهند اما تیم های دیگر با یک اشتباه برنده می شوند. در این چند هفته و شاید 3، 4 سال گذشته این اتفاقات رخ داده است. مگر می شود یکجا استقلال از داوری سود نکند؟ یک تیم باید چه کند؟ جایی که باید استقلال را مدعی می کردیم، ترمزمان را همیشه کشیده اند. امیدوارم اینقدر قوی شویم که بتوانیم در چند جبهه بجنگیم.


مدافع استقلال در باره اینکه آیا داوری ها به سود یک تیم خاص غش کرده، گفت: من کاری به این چیزها ندارم. فقط می گویم چرا جایی که باید به حقمان برسیم، نمی رسیم. اختلاف استقلال با بالای جدولی ها در همین موضوع است. ما کمک اضافی نمی خواهیم . حق این هوادار را بدهید. به خدا این تماشاگران گناه دارند.


منتظری افزود: داستان از اینجا قشنگ می شود که الان می روند در می آورند فلان جا بازیکن استقلال باید اخراج می شد یا یک پنالتی پدیده را طلبکار می کنند. بس کنید دیگر، استقلال گل سالم زد و خیلی راحت حقش را خوردند.


وی درباره اینکه نگرانی محرومیت کمیته اخلاق برای استقلالی ها به خاطر مصاحبه علیه داوران نیست، تاکید کرد: کل تیم را محروم کنند تا خلاص شویم!

دیدگاه‌ها