کد خبر : 1575944 | 22 آذر 1397 ساعت 20:27 | 68K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض رسمی استقلالی‌ها به فدراسیون فوتبال

طبق گفته مدیر رسانه تیم استقلال مسئولان باشگاه روز شنبه نامه رسمی و‌ اعتراضی خود نسبت به داوری را به فدراسیون فوتبال ارسال می‌کنند.

اعتراض رسمی استقلالی‌ها به فدراسیون فوتبال

به گزارش “ورزش سه” ساعاتی پیش تیم استقلال تهران در خانه برابر پدیده مشهد با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد تا با از دست دادن دو امتیاز حساس از رسیدن به جمع مدعیان باز بماند.


 
اما طبق گفته اکثر کارشناسان داوری گل صحیح استقلالی‌ها در دقیقه ۷۸ به اشتباه توسط داور و کمکش مردود اعلام شد تا این تیم بیش از پیش از داوری لطمه خورده باشد.

 

به همین دلیل محمد‌حسین زرندی، مدیر رسانه‌ای استقلال تهران در واکنش به اشتباهات داوری و اعتراضات فراوان هواداران نسبت به این موضوع در صفحه مجازی خود از شکایت باشگاه به فدراسیون فوتبال خبر داد. وی در اینباره گفت:


باشگاه ⁧ استقلال ⁩ صبح شنبه اعتراض رسمی خودش را بابت اشتباهات پرتعداد داوری، همراه با فیلم و مستندات به فدراسیون فوتبال ارسال می‌کند.

 

گفتنی است بازیکنان استقلال و سرمربی این تیم هم بعد از اتمام مسابقه به تندی علیه تصمیمات داوری موضع گرفتند و آن را علیه تیمشان دانستند. در نتیجه باید دید واکنش کمیته داوران نسبت به قضاوت این مسابقه چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها