کد خبر : 1575994 | 22 آذر 1397 ساعت 22:38 | 267.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش هواداران یووه به حرکت جنجالی رونالدو

چقدر تو خودخواهی کریس!

اقدام کریس رونالدو برای منحرف کردن ضربه پائولو دیبالا در آخرین دقایق دیدار مقابل یانگ بویز، با واکنش های زیادی همراه بود.

چقدر تو خودخواهی کریس!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در آخرین دیدارش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، مهمان یانگ بویز بود و با توجه به اینکه منچستریونایتد می توانست با پیروزی مقابل والنسیا، صدر جدول را از آنها بگیرد، شاگردان آلگری به دنبال پیروزی مقابل حریف سوئیسی بودند اما شرایط آنطور که انتظار می رفت برای بیانکونری پیش نرفت.

آنها با دو گل عقب افتادند و اگرچه گل پائولو دیبالا در دقیقه 80، اختلاف را کم کرد اما همچنان این احتمال وجود داشت که آنها صدر جدول را از دست بدهند.

یوونتوسی ها تا آخرین ثانیه ها به حملات شان ادامه دادند تا اینکه در دقیقه 93، چیزی نمانده بود که دیبالا گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند. روی یک ضربه کرنر بود که توپ برگشتی، پشت محوطه جریمه به دیبالا رسید و او هم با یک ضربه تماشایی، دروازه یانگ بویز را باز کرد اما رونالدو که مقابل دروازه قرار داشت، در تلاش برای منحرف کردن توپ، باعث شد کمک داور گل را آفساید اعلام کرد و به این ترتیب، یوونتوس با همان نتیجه 2-1 شکست خورد. 

هرچند منچستریونایتد هم در خانه والنسیا 2-1 باخت تا صدرنشینی یوونتوس حفظ شود اما این باعث نشد که اقدام رونالدو، با واکنش کاربران شبکه های اجتماعی روبرو نشود. این کاربران از اینکه رونالدو با خودخواهی اجازه نداد هم تیمی آرژانتینی اش به گل برسد، ابراز ناخشنودی کردند:

 

1363198

 

- ناراحت کننده است که گل زیبای دیبالا به دلیل دخالت رونالدو، پذیرفته نشد.

 

- رونالدو می خواست با آن ضربه چه کار کند!

 

- رونالدوی ... تو یک گل را از ما گرفتی

 

- رونالدو، اجازه نداد دیبالا دو گله شود. رونالدو همیشگی.... شرم آور!

 

-رونالدو تلاش کرد ضربه دیبالا را بدزدد و در آفساید بود. تیم او باخت زیرا او خیلی خودخواه بود و نمی توانست اجازه بدهد هم تیمی اش گل بزند. مردم می گویند او یک لیدر است اما مسی نه. با این کار بحث تمام می شود.

 

 

1363340

 

 

در همین مدت کوتاه حضور رونالدو در یوونتوس، این دومین باری است که حرکت او روی گلزنی هم تیمی هایش، حاشیه ساز می شود. در یکی از اولین بازی های او با پیراهن یووه هم بعد از اینکه ضربه اش تبدیل به گل نشد و پس از آن، ماریو مانژوکیچ دروازه حریف را باز کرد، به جای شادی، حالتی عصبانی به خودش گرفت و این با واکنش هواداران یووه روبرو شد که او را به خودخواهی متهم کردند.

البته بعد از اتفاق دیشب، تعداد معدودی نیز تلاش کردند تا از اقدام رونالدو دفاع و حرکت او را توجیه کنند.

یک کاربر نوشت:" گل مردود. این تقصیر رونالدو نبود!!! مهم نیست. ما همچنان  صعود می کنیم. من فکر می کنم رونالدو به خاطر این حرکت خیلی سرزنش می شود اما نباید فراموش کنید که او پاس گل او را به دیبالا داد بنابراین کسی نباید از حرکت او ناراحت شود."

و کاربر دیگری هم یادآور شد:" نمایش رونالدو در این دیدار تنها نشان  داد که حتی بهترین ها هم می توانند روز بد داشته باشند."

 

1337745

 

به این ترتیب، آخرین دیدار یوونتوس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، مانند اولین دیدار در این مرحله، برای ستاره پرتغالی پرحاشیه بود. او در اولین دیدار این فصل چمپیونزلیگ مقابل والنسیا، بعد از درگیری با مدافع والنسیا، از زمین اخراج شد و دیدار رفت مقابل یانگ بویز در تورین را از دست داد.

دیدگاه‌ها