کد خبر : 1576006 | 23 آذر 1397 ساعت 09:16 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

جوردی آلبا خواستار پیوستن موراتا به بارسا شد

جوردی آلبا مدافع اسپانیایی بارسلونا گفت اگر هموطنش موراتا که در چلسی روزگار خوبی ندارد به اسپانیا و به بارسا برگردد خوشحال خواهد شد.

جوردی آلبا خواستار پیوستن موراتا به بارسا شد

به گزارش "ورزش سه"،  جوردی آلبا مدافع باشگاه بارسلونا گفت اگر آلوارو موراتا بازیکن اسپانیایی چلسی که در این تیم با مشکلاتی مواجه شده به اسپانیا بازگشته و یا بخواهد با بارسا قرارداد امضا کند در این تیم کاتالان با آغوش باز روبرو خواهد شد.

 

این در حالی است که در چند وقت اخیر موراتا که در استمفورد بریج مشکلات زیادی دارد خبرهای زیادی درباره‌ی انتقال قریب‌الوقوع او به بارسلونا یا میلان در اولین فرصت، حتی به زودی فرصت نقل و انتقالات ماه ژانویه مطرح شده است. موراتا از زمانی که در سال 2017 از رئال مادرید به چلسی پیوست تا کنون در 45 بازی لیگ برتری برای این تیم 16 گل به ثمر رسانده اما شش گل از گلهای او در شش بازی اولش برای چلسی به ثمر رسیده.

 

اما آلبا که در تیم ملی اسپانیا با موراتا هم‌تیمی است می‌گوید خیلی دوست دارد شاهد بازگشت موراتا به اسپانیا و همراهی با او در نوکمپ باشد. آلبا در این باره گفت:" موراتا بازیکنی است که من فوتبالش را خیلی دوست دارم. او سالها است که بازیکن فوق‌العاده‌ای است. در نهایت باشگاه باید تصمیم بگیرد که او را می‌خواهد یا نه کما اینکه در مورد بازیکنهای دیگر هم تصمیم نهایی به عهده‌ی باشگاه است".

 

 

ولی آلبا در ادامه‌ی صحبت‌هایش گفت:" اگر شایعات درست باشد بارسلونا با آغوش باز از موراتا استقبال خواهد کرد".

 

 

دیدگاه‌ها