کد خبر : 1576011 | 23 آذر 1397 ساعت 10:00 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

کوشیلنی: فصل من تازه شروع شده

لورن کوشیلنی مدافع آرسنال که در جریان پیروزی 1-0 آرسنال مقابل قره‌باغ بعد از مدتها مصدومیت، بازگشت موفقی به تیم داشت، از وضعیت خود ابراز رضایت کامل کرد.

کوشیلنی: فصل من تازه شروع شده

به گزارش "ورزش سه"، لورن کوشیلنی بعد از هفت ماه مصدومیت دیشب در جریان پیروزی 1-0 آرسنال مقابل قره‌باغ در لیگ اروپا برای اولین بار به ترکیب توپچی‌ها بازگشت و بعد از بازی گفت که فصل برای او تازه آغاز شده است.

 

کوشیلنی 22ساله از ماه مه که در جریان شکست آرسنال مقابل اتلتیکو مادرید در نیمه‌نهایی لیگ اروپا تاندول آشیلش پاره شده بود تا دیشب دیگر نتوانسته بود برای توپچی‌ها به میدان برود. امری در غیاب کوشیلنی در خط دفاع از سوکراتیس، ژوردان مصطفی و راب هولدینگ استفاده می‌کرد اما کوشیلنی فرانسوی که در مقابل قره‌باغ نمایش خوبی داشت اعلام کرد احساس می‌کند کاملاً آماده است.

 

کوشیلنی بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" دوران سختی بود. من لحظات سختی را پشت سر گذاشتم چون این اولین آسیب‌دیدگی شدید من بود. من مدتها از زمین فوتبال دور بوده‌ام. این دوره خیلی سخت گذشت ولی من در پایان دوره‌ی مصدومیت این روزها در آرامش به سر می‌برم، خوشحالم و احساس می‌کنم نسبت به قبل قوی‌تر شده‌ام".

 

کوشیلنی بعد از بازی مقابل قره‌باغ که با پیروزی 1-0 آرسنال به پایان رسید در ادامه‌ی صحبت‌هایش با خبرنگاران گفت:" به زمین نرفتن و بازی نکردن برای یک فوتبالیست خیلی سخت است ولی حالا دیگر آن روزها به پایان رسیده و همینطور که می‌بینید من در حال خندیدن هستم. فصل من تازه شروع شده است".

 

 

 

دیدگاه‌ها