کد خبر : 1576015 | 23 آذر 1397 ساعت 10:20 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

برد بی‌حاصل یاران قربانی برابر فنرباغچه

اسپارتاک ترناوا در حضور تعویضی مهاجم ایرانی خود مقابل فنرباغچه ترکیه به پیروزی رسید.

برد بی‌حاصل یاران قربانی برابر فنرباغچه

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته ششم و پایانی لیگ اروپا در گروه D، تیم اسپارتاک ترناوا که مثل دیدار اخیر فورتونا لیگ اسلواکی، علی قربانی را جزو نیمکت‌نشینان داشت، از ساعت ۲۳:۳۰ پنج‌شنبه شب در استادیوم سیتی آرنا میزبان تیم رده دومی فنرباغچه ترکیه بود.

 

یاران علی قربانی که عدم صعودشان به دور حذفی لیگ اروپا قطعی شده بود، در جدالی که کسب پیروزی هم برای آنها حاصلی نداشت، به برتری یک بر صفر مقابل فنرباغچه رسیدند تا با ۷ امتیاز و یک امتیاز کمتر از این تیم ترکیه‌ای، در رده سوم جدول گروه D لیگ اروپا قرار بگیرند.

 

اسپارتاک ترناوا اسلواکی که از دقیقه ۷۵ علی قربانی را به‌عنوان دومین تعویضی برابر مارک باکوش در زمین داشت، با دو پیروزی، یک تساوی و سه باخت به کارش در این فصل از لیگ اروپا پایان داد؛ در گروه D این رقابت‌ها، دینامو زاگرب کرواسی که صادق محرمی را در فهرست نداشت، با ۱۴ امتیاز صدرنشین شد، فنرباغچه در جایگاه دوم ایستاد و اندرلخت بلژیک هم در رده چهارم جای گرفت.

 

یک شوت خارج از چارچوب، ۶ پاس دقیق، یک خطا، یک دفع توپ و دو تلاش در نبردهای تن به تن حاصل عملکرد ۱۵ دقیقه‌ای علی قربانی برابر فنرباغچه ترکیه بود.

 

دیدگاه‌ها