کد خبر : 1576068 | 23 آذر 1397 ساعت 13:04 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

نصف تیم ما برای اولین بار در ورزشگاه آزادی بازی می‌کرد

الهامی: با لگد به کمر محمد کوبیدند از کوره در رفتم!

ساکت الهامی، مربی پدیده خراسان در مورد درگیری لفظی‌اش با شفر توضیحاتی داد.

الهامی: با لگد به کمر محمد کوبیدند از کوره در رفتم!

به گزارش “ورزش سه”، ساکت الهامی که پس از سرنگون شدن محمد قاسمی‌نژاد به شدت به داور اعتراض کرده و حتی با شفر نیز درگیری کلامی پیدا کرد در گفتگو با خبرنگار ورزش سه گفت: با توجه به جو ملتهب ورزشگاه دوست نداشتم کاری بکنم که جو خراب شود اما وقتی دیدم چطور محمد قاسمی‌نژاد را با لگدی که به کتف و کمرش زدند سرنگون کردند نتوانستم سکوت کنم.

 

وی ادامه داد: شفر به اعتراض من به داور، اعتراض کرد که من فقط به او گفتم کاری به کار ما نداشته باشد و بهتر است مربیگری‌اش را بکند.

 

مربی پدیده اذعان کرد: نیمه اول بسیار خوب بازی کردیم اما نیمه‌دوم استقلال بهتر از ما بازی کرد که با کمال احترام به این تیم پرطرفدار، برتری آنها فنی نبود و به جایگاه این تیم در جدول و فشار تماشاگر باز می‌گشت.

 

الهامی با بیان اینکه خیلی از بازیکنان پدیده اولین بار جو ورزشگاه آزادی را می‌دیدند، تاکید کرد: شما بازیکنان ما را آنالیز کنید و ببینید که حدود نصف آنها اولین بار در ورزشگاه بزرگ آزادی آن هم با 50هزار تماشاگر بازی کردند که واقعا با این حال خیلی خوب کار کردند و من به این جراتی که آقا یحیی به آنها داد احسنت می‌گویم.

 

وی در خاتمه یادآور شد: به هر ترتیب نیم‌فصل خوبی را در کنار هم پشت‌سر گذاشتیم و نتایج بسیار خوبی هم گرفتیم. انشاالله آماده می‌شویم تا بعد از تعطیلات تمرینات خود را برای نیم‌فصل دوم شروع کنیم و نتایجی بگیریم که همه هواداران ما لذتش را ببرند. ضمنا از هواداران پدیده هم که در آخرین بازی نیم‌فصل با حضور در ورزشگاه آزادی ما را شرمنده خود کردند صمیمانه تشکر می‌کنم.

 

دیدگاه‌ها