کد خبر : 1576163 | 23 آذر 1397 ساعت 17:53 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

دانایی فرد را به توصیه اصغر شرفی مامور مهار گمیل کردم؛

توضیح حشمت مهاجرانی درباره شایعه توصیه انگلیسی

حشمت مهاجرانی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران خبر روز گذشته بی بی سی مبنی بر حضور سرمربی تیم ملی انگلیس پیش از دیدار برابر اسکاتلند در هتل تیم ملی را تکذیب کرد.

توضیح حشمت مهاجرانی درباره شایعه توصیه انگلیسی

به گزارش "ورزش سه"، مهاجرانی که با خبرنگار ورزش سه صحبت می کرد، در مورد خاطره عجیبی که از او در بخش خبری بی بی سی منتشر شده، چنین گفت: من این موضوع را که آقای گرینوود شب قبل از بازی اسکاتلند در تمرین تیم ملی ایران حضور یافته، تکذیب می کنم. آقای گرینوود در روزهای قبل از بازی با اسکاتلند در تمرین تیم ملی حاضر شد و در حالی که ما در حال تمرینی خاص، روی ضربات کاشته بودیم، از ما درباره نحوه نبرد مقابل اسکاتلند سوال کرد و همچنین به موضوع حضور آرچی گمیل ستاره اسکاتلند اشاره کرد و گفت، گمیل محور حملات تیم است و باید برای مهارش با او من تو من کنید.


او از من سوال کرد که آیا برای بازی فردا چنین فردی در تیمتان هست که بعد از تمرین با اصغر شرفی دستیارم این موضوع را مطرح کردم و به پیشنهاد او ایرج دانایی فرد را مامور آرچی گمیل کردیم و ایرج کارش را به بهترین نحو انجام داد و البته یک گل فوق العاده هم به ثمر رساند.


او در پاسخ به این سوال که آیا شایعه همکاری فرانک اوفارل سرمربی پیشین تیم ملی با او در جام جهانی و آنالیز اسکاتلند حقیقت دارد یا خیر گفت: اوفارل برای بی بی سی کار تحلیل انجام می داد و من به خاطر دوستی و دستیاری ایشان سوالاتی در مورد تیم ملی اسکاتلند از او پرسیده بودم ولی صحبت های ما چیزی بیش از این نبود.


مهاجرانی در پایان ضمن تسلیت به جامعه فوتبال بابت فوت ایرج دانایی فرد بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی 1978 آرژانتین درباره او گفت: بازیکنان تیم ملی در جام جهانی آرژانتین، اغلبشان دست پرورده مرحوم علی دانایی فرد بودند و این خانواده خدمات بسیار زیادی به فوتبال ایران داده بود. ایرج بازیکنی محجوب، تکنیکی و محکم بود که خودش را به هر مربی ای تحمیل کرد و با آن جثه کوچکش در جام جهانی ستاره تیم ما بود و من هم مثل تمام طرفداران فوتبال همیشه او را در ذهن خواهم داشت.

 

دیدگاه‌ها