کد خبر : 1576165 | 23 آذر 1397 ساعت 17:58 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

نیم فصل اول برای نفت خوب تمام شد

کیمیاگری سرجیو در آبادان

صنعت نفت آبادان یکی از سخت ترین بازی های فصلش را برد تا نیم فصل با وجود تمام سختی هایش پایانی شیرین برای این تیم و هوادارانش داشته باشد.

کیمیاگری سرجیو در آبادان

به گزارش" ورزش سه"، صنعت نفت آبادان که در بازی جام حذفی و با ستاره های مثل جاسم کرار ، اکبر ایمانی و چند بازیکن باتجربه دیگر برابر سایپا شکست خورده بود این بار و چند روز بعد از آن شکست با تغییر ترکیب توانست بازی را ببرد.  سرجیو در این بازی جاسم کرار را نداشت و اکبر ایمانی، مصطفی احمدی، حسین ساکی را از ترکیب خارج کرد وچند بازیکن دیگر مثل فردین عابدینی ،محمد قریشی و طالب ریکانی را به ترکیب اضافه کرد.


صنعت نفت اما این بار هم در نیمه اول یک بر صفر از سایپا عقب افتاد اما در نیمه دوم تعویض ها و جوان های سرجیو ورق را برگرداندند. درست در لحظاتی که صبر هواداران آبادانی تمام شده و شعارهایی علیه تیم در حال شکل گیری بود تعویض های سرجیو کار سایپا را تمام و فضای ورزشگاه تختی را کاملا تغییر داد. او ابتدا رضا جبیره را به میدان فرستاد و روی همکاری این بازیکن به گل مساوی رسید.


تعویض دوم سرجیو سه امتیاز ارزش داشت و این بار رضا جبیره جوان گل دوم این تیم را زد تا سه امتیاز باارزش به آبادان برسد. سرجیو در روزی که بشدت از سوی سکوها و برخی از منتقدان تحت فشار بود توانست با جوانانش کیمیاگری کرده و از شکست یک پیروزی باارزش بسازد. حالا نفت با یک برد تعداد بردهایش در این فصل را به عدد 2 رسانده و با انرژی بهتری به تعطیلات برود. نفت آبادان در نیم فصل هم چند بازیکن جدید خواهد گرفت و احتمالا لیست خروجی هم نیز وجود خواهد داشت و شاید سرجیو بتواند در نیم فصل سخت و آتشین دوم، نفت را از منطقه خطر دور کند.

دیدگاه‌ها