کد خبر : 1576168 | 23 آذر 1397 ساعت 17:59 | 40.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازی در تبریز قشنگ ترین خاطره من شد؛

قطبی: لبخند زدم، تشویق کردم و اعتماد به‌نفس دادم

سرمربی تیم فولاد از پیروزی تیمش مقابل تراکتور هیجان زده است و البته جو ورزشگاه یادگار امام تبریز را بسیار پسندیده است.

قطبی: لبخند زدم، تشویق کردم و اعتماد به‌نفس دادم

به گزارش "ورزش سه"، افشین قطبی پس از پیروزی تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: بازی حساس و پر هیجانی بود. این اولین تجربه من در استادیوم تبریز بود و در تمام زندگی فوتبالی من به یکی از قشنگ ترین خاطره ها تبدیل شد، چون تبریزی ها خیلی عشق و تشویق به این استادیوم می آورند و این فضای فوتبالی را پر از هیجان می کنند که بی نظیر است. من مخصوصاً در نیمه اول احساس کردم که تیم ما بسیار بسیار خوب بازی کرد. در شکل دفاعی و سازماندهی حمله خوب بودیم و ضد حمله های ما خیلی خطرناک بودند که روی همان ها هم توانستیم به گل برسیم.

 

او افزود: می‌توانستیم بعد از گلی که زدیم بیشتر با تمرکز بمانیم. با توجه به زمان کوتاهی که با بچه ها کار کردیم، خیلی خوب توانستند کار کنند. در نیمه دوم خواستیم گل دوم را بزنیم که موفق هم شدیم. می‌دانستیم اینجا بازی کردن خیلی سخت است و اختلاف یک گل به نظرم کافی نبود. توانستیم گل دوم را هم بزنیم و بعد از آن بازیکنان تراکتور خیلی خوب بازی کردند و فشار آوردند. ما با همدلی بچه ها و تلاش و جنگندگی بازی را بردیم و من به بچه ها افتخار می کنم. من این برد را به تمام هواداران فولاد کادو می دهم به خاطر اینکه سال سختی داشتند. انشاءالله این برد به آنها امید بدهد که در نیم فصل تیم بهتری بسازیم و در جدول بالاتر برویم. برای تیم تراکتور هم آرزوی موفقیت دارم.

 

سرمربی فولاد درباره تلاش هایی که در حدود دو هفته اخیر با تیمش انجام داده، اظهار داشت: همه بازیکنان از روز اول می‌خواستند که گوش بدهند و ذهنشان باز بود. ما اول سعی کردیم که همه بازیکنان را یکدست کنیم و با تلاش کادرفنی و عوامل اطراف تیم این کار را انجام دادند. با تغییرات خیلی کوچکی توانستیم به اثرهای خیلی بزرگ برسیم. تراکتور تیمی است که اگر به آن فضا بدهیم بازیکنان خطرناکی در میانه زمین دارند. شما دیدید وقتی شجاعی و حاج صفی زمان دارند، بسیار خطرناک ظاهر می‌شوند. ما توانستیم در نیمه اول تمامی دریچه هافبک‌ها را ببندیم و اجازه به هافبک‌ها ندهیم که بازیکنان خود را تغذیه کنند.

وی در ادامه گفت: در ادامه توانستیم چند موقعیت خوب بسازیم و با سرعت عالی به مناطق مورد نظر اضافه شویم. فوتبال بر روی جزییات است و اختلاف تیم‌ها با یکدیگر کم خواهد بود. اگر ما یک مقدار دقت کنیم می‌توانیم جزییات را بهتر بفهمیم. این هم برمی‌گردد به اینکه در تمرینات چگونه آن را یاد بدهیم و برای بازیکنان صحبت کنیم. من همه این پیروزی را به بچه‌های تیم و هواداران و کادرفنی می‌دهم. من فقط آمدم و لبخند زدم و تشوبقشان کردم و به آن‌ها اعتماد به نفس دادم.

 

دیدگاه‌ها