کد خبر : 1576169 | 23 آذر 1397 ساعت 18:11 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

اکبر ایمانی یک فصل دیگر با نفت قرارداد دارد

فرحانی: سه چهار بازیکن جدید می گیریم

صنعت نفت با یک برد در آخرین هفته نیم فصل اول برابر سایپا توانست نیم فصل اول را با خاطره خوش به پایان ببرد.

فرحانی: سه چهار بازیکن جدید می گیریم

به گزارش" ورزش سه"، صنعت نفت آبادان هرچند تنها دوبار در 15 بازی نیم فصل برنده شد اما آخرین بازی اش را برد تا برای دور برگشت بازی های با امیدواری به تعطیلات برود. کاظم فرحانی مربی و دستیار پائولو سرجیو در نفت آبادان بعد از پیروزی 2 بر یک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل سایپا گفت: «بازی سختی بود. انتظار داشتیم دیدار سختی در پیش داشته باشیم. باید از طالب ریکانی کاپیتان تیم و سایر بازیکنان تشکر کنم که از جان مایه گذاشتند. شرایط سختی داشتیم، خدا را شکر با تلاش بازیکنان، درایت کادر فنی و دعای خیر دوستانی که قلبشان با ما بود، سه امتیاز این مسابقه را گرفتیم. ۲ماه استراحت داریم و امیدوارم نقاط ضعف خود را برطرف و نقاط قوت خود را بهتر و بهتر کنیم. حتماً سه تا چهار بازیکن به تیم اضافه می‌کنیم تا روند قابل قبولی در نیم‌فصل دوم داشته باشیم.» او همچنین افزود:« ایمانی بازیکن بزرگی است، اما بزرگتر از صنعت نفت نیست. در این باشگاه، افراد بزرگی چون قاسمپور و دهداری حضور داشتند. ایمانی به مدت یک سال با باشگاه صنعت نفت قرارداد دارد اگر شرایط به گونه‌ای پیش رفت که ماندنش در تیم امکان پذیر نبود، ما هم شرایط خود را داریم. اگر بازیکنی مورد نظر کادر فنی باشد و کارایی بهتر و بیشتر از ایمانی داشته باشد، ابتدا منافع تیم را در نظر می‌گیریم و بعد منعفت بازیکن را. این باشگاه است که باید تصمیم بگیرد، نه بازیکن.»


او در ادامه گفت:« نفت آبادان متکی به بازیکن نیست. بازیکنانی چون سلمانی، جبیره و غبیشاوی داریم و ریکانی که گل سرسبد آنهاست. روند رو به رشد صنعت نفت متکی به یک بازیکن نیست.» او با اشاره به اتفاقاتی که برای حسین بغلانی بازیکن جوان این تیم افتاده افزود:« بغلانی بازیکن بزرگی برای آبادان است و برای صنعت نفت زحمت کشید. امیدوارم این ماجرا ختم به خیر شود.»
فرحانی در پایان گفت:« ما همه  برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم. نظرات مختلف است،‌ اما من این پیروزی را به همه تبریک می‌گویم. برخی هواداران ناراحت بودند، اما خدا را شکر آنها هم با خوشحالی به خانه بازگشتند.»

دیدگاه‌ها