کد خبر : 1576179 | 23 آذر 1397 ساعت 18:24 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

تیم هفته قبل نبودیم اما می توانستیم بازنده نباشیم

دایی: آرزو دارم تیم ملی به فینال جام ملت ها برسد

سایپا در روزی که یک بر صفر از حریفش جلو بود بازی را باخت تا علی دایی نیم فصل را با یک باخت به پایان ببرد.

دایی: آرزو دارم تیم ملی به فینال جام ملت ها برسد

به گزارش" ورزش سه"، علی دایی که چند روز قبل توانسته بود در جام حذفی از سد پائولو سرجیو و تیم صنعت نفت بگذرد این بار در هفته پانزدهم لیگ برتر برابر همین تیم شکست خورد. دایی در پایان مسابقه گفت:«فکر می کنم می‌توانستیم حداقل بازی را مساوی کنیم و بر اثر اشتباهات‌مان در نیمه دوم، دو گل خوردیم. پیش از این گل‌ها، یک توپ را در محوطه شش قدم به بالای دروازه زدیم که اگر این توپ وارد دروازه می‌شد، روند بازی تغییر می‌کرد.»


او همچنین افزود:« نیمه اول را خوب شروع کردیم و بهتر از صنعت نفت بودیم، اما حریف در نیمه دوم بهتر از ما بود، روی دروازه ما فشار آورد و از اشتباهات ما استفاده کرد. مدافعان ما در صحنه گل اول، توپ را خوب دفع نکردند و گل دوم را هم به حریف هدیه دادیم تا به ما حمله کند. در خط حمله هم خیلی تلاش کردیم به گل برسیم، اما متأسفانه نتوانستیم گل بزنیم. از ابتدا بازی خیلی سختی را پیش‌بینی می‌کردیم، اما متأسفانه تیم هفته قبل نبودیم، به راحتی اشتباه کردیم و گل‌های بدی خوردیم.»


دایی با اشاره به برنامه های تیمش در فصل نقل و انتقالات گفت:« تیم ما نیاز به تقویت دارد. ما حداقل چهار پنج بازیکن مصدوم داشتیم و چندین هفته نمی‌توانیم از آنها بهره ببریم. مجبوریم از بازیکنان جوان خود استفاده کنیم که این بازیکنان هم تا به شرایط لیگ برسند، باید سختی آن را بکشیم. تلاش می‌کنیم در نیم‌فصل نقاط ضعف خود را با نفراتی که می‌گیریم و باشگاه کمک می‌کند، برطرف کرده و تیم خیلی بهتری برای نیم‌فصل دوم دست و پا کنیم.»


سرمربی سایپا که تیمش یکی از مدعیان حال حاضر جام حذفی است ضمن اینکه خود علی دایی نیز یکی از مربیان متخصص جام حذفی تلقی می شود. او درباره فینال مسابقات جام حذفی که در شهر خرمشهر برگزار می شود گفت:«الان باید زمین خرمشهر را آماده کنند تا در فینال به مشکل نخوریم. اگر امکانات را درست کنند، این اتفاق بدعت خوبی است. متأسفانه چند روز قبل از بازی فینال می‌خواهند چمن را درست کنند یا آن را رنگ بزنند. نباید این اتفاقات بیفتد و به احترام خرمشهر، شرایط برگزاری بازی باید از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خوب باشد تا تیم‌ها بتوانند بازی خوبی ارائه کنند.»

 

دایی با بیان اینکه «ما مدیون خرمشهر، آبادان و سایر شهرهای مرزی هستیم.»، افزود: «مردم این شهرها در جنگ مقاومت کردند و لیاقت این مردم، خیلی بیشتر از این‌هاست. باید بهتر از این را برای نقاط مرزی بخواهیم. چون اگر خدای ناکرده اتفاقی بیفتد، مردم شهرهای مرزی در خط مقدم هستند. آنها قابل احترام و ستودنی هستند و باید بهترین امکانات را داشته باشند.»


سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد پیش‌بینی خود از عملکرد تیم ملی ایران در جام ملت‌های 2019 آسیا گفت: «آرزو می‌کنم تیم ملی ایران به فینال جام ملت‌های آسیا برسد. تیم‌های خیلی خوبی چون کره جنوبی، ژاپن، عربستان و امارات در این مسابقات حضور دارند. شرایط سختی داریم، اما به نظر من تیم ملی ایران بهترین تیم آسیاست و می‌تواند قهرمان جام ملت‌های آسیا شود.»

دیدگاه‌ها