کد خبر : 1576189 | 23 آذر 1397 ساعت 18:45 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

حضور ناگهانی داور در میان خبرنگاران

کرمانشاهی: از صبح تا شب داوری را می کوبند

داور دیدار پرسپولیس و پارس به شکل غیرمنتظره ای در میان خبرنگاران حاضر شد و اندکی با آنها صحبت کرد.

کرمانشاهی: از صبح تا شب داوری را می کوبند

به گزارش "ورزش سه"، رضا کرمانشاهی، داور دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی جم بعد از پایان این بازی به صورت غیر منتظره ای در میان خبرنگاران حضور پیدا کرد و صحبت های کوتاهی با آنها انجام داد.


او که گلایه شدیدی از جو پیش آمده اطراف داوران فوتبال داشت، گفت: شما همه طوری به داوران حمله می کنید که انگار همه چیز تقصیر این قشر است. مگر ما چه درامدی از این فوتبال داریم؟ حدود 700 هزار تومان از هر بازی دریافت می کنیم و لاغیر.


او افزود: داوران در بازی ها نهایتا یک دقیقه تاثیرگذار هستند و بقیه زمان بازی در اختیار بازیکنان دو تیم است. همه به ما حمله ور می شوند. باید جواب همه را بدهیم. مگر ما از زیر بوته عمل آمدیم که فحش بخوریم؟ در طول ۹۰ دقیقه، ما فقط یک دقیقه تاثیرگذار هستیم. چرا باید به خاطر آن یک دقیقه این همه جوابگو باشیم؟کاری به بحث استقلال و پرسپولیس ندارم. یک نفر جرات ندارد درباره بازیکن و مربی بگوید. از صبح تا بعد از بازی درباره داور می‌نویسند. مگر چقدر پول می‌گیریم که ما را می‌زنند؟

 

این داور فوتبال در پاسخ به این سوال که اصفهانیان، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال اشتباهات داوری را قبول کرده و بیانیه داده است، گفت: من کاری به بیانیه اصفهانیان ندارم. اشتباهات وجود دارد. به ما چه دادند که این همه انتظار دارند؟ چه امکاناتی دادند؟ چه کار کنیم؟

وی همچنین در واکنش به این که چرا یک بار برای همیشه جلوی انتقادات نمی‌ایستند و حتی اعتصاب نمی‌کنند، اظهار کرد: ما گناه داریم. ما آدم هستیم. ما هم خانواده داریم. هر انگی را به ما می‌زنند. می‌گویند فلان داور با فلانی بسته است. همه فشارها روی دوش ماست. چرا درباره بازیکن‌ها که این قدر توپ خراب می‌کنند، مطلب نمی‌نویسند؟

 

کرمانشاهی ادامه داد: اشتباهات داوری هست اما به ما چه دادند؟ در سال یک کلاس می‌گذارند و هر بازی هم ۷۰۰ هزار تومان می‌دهند.

دیدگاه‌ها