کد خبر : 1576194 | 23 آذر 1397 ساعت 18:53 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: تحت تاثیر کیفیت اورتون قرار گرفته ام

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، اورتون تحت هدایت مارکوس سیلوا را تیمی سازمان یافته توصیف کرد.

گواردیولا: تحت تاثیر کیفیت اورتون قرار گرفته ام

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی که هفته قبل صدر جدول را تقدیم به لیورپول کرد، این هفته در خانه میزبان اورتون است و گواردیولا مدعی شد احتمالا امکان بازی کردن برای سرخیو آگوئرو و کوین دی بروین در این دیدار وجود دارد.

 

شرایط بازیکنان: "سرخیو آگوئرو در دو تمرین آخر منچسترسیتی به طور کامل و بدون درد حضور داشت و ما در مورد بازی دادن به او تصمیم خواهیم گرفت. شرایط در مورد دی بروین نیز همینگونه بود اما استونز دیروز آسیب دید و گرچه در تمرین امروز حضور داشت اما باید شرایط او بررسی شود زیرا ریکاوری تنها با شصت ساعت زمان کار آسانی نیست."

 

1363567

 

دیدار برابر اورتون: "حریف ما کیفیت بالایی در خط حمله داشته و بازیکنی مانند ریچارلیسون از همه جهات فوق العاده بوده و نشان داده چرا اورتون برای جذب او هزینه کرده است. در استمفوردبریج هم اورتون خوب بازی کرد و تیم مارکو سیلوا همیشه سازمان یافته است. امروز ما با بازیکنان درباره چگونگی بهتر حمله کردن به سمت دروازه آنها صحبت خواهیم کرد.

 

ما فقط باید روی عملکرد خودمان تمرکز کنیم. به ایام کریسمس نزدیک می شویم و همه در تعطیلات بوده و تمایل دارند از کریسمس لذت ببرند اما ما باید تلاش کنیم تمرکز خود را حفظ کنیم. در دو دیدار خانگی سیتی برابر اورتون در دوران حضور من، ما خیلی خوب بازی کردیم اما من کاملا تحت تاثیر عملکرد فوق العاده آنها در فصل جاری قرار گرفته ام."

دیدگاه‌ها