کد خبر : 1576218 | 23 آذر 1397 ساعت 19:28 | 59.7K بازدید | 0 دیدگاه

راه شکایت برای پرسپولیس باز است؛

خمارلو: کاپیتان استقلال پنالتی و اخراج دربی را ندید؟

مدیر رسانه تیم پرسپولیس در واکنش به حواشی موجود گفت: خوشحالیم که پرسپولیس باعث شده تیم‌های لیگ برتری با هم متحد بشوند و از صدقه سر پرسپولیس با یکدیگر دوست و مهربان باشند.

خمارلو: کاپیتان استقلال پنالتی و اخراج دربی را ندید؟

 

به گزارش "ورزش‌سه"،  پندار خمارلو مدیر رسانه باشگاه پرسپولیس در واکنش به حواشی به وجود آمده حول محور باشگاه پرسپولیس گفت:
صحبت‌ها این است که چرا بازی استقلال و پدیده از هفته دوازدهم به روز آخر مسابقات موکول شد. قبلاً گفته می‌شد دو روز متوالی در ورزشگاه آزادی نمی‌توان مسابقه برگزار کرد اما چرا دیروز استقلال با پدیده در ورزشگاه آزادی بازی کرد و بعد ما امروز مقابل پارس در همین ورزشگاه بازی کردیم. چرا تمام حریفانی که مقابل ما قرار گرفتند ۶-۷ روز استراحت داشتند ما فقط از کسانی که مطالبی را مطرح کردند سؤال پرسیدیم اینکه داوری‌ها را آنالیز کنند تا مشخص شود کدام تیم از داوری ضرر کرده است اما برخی دست پیش گرفتند تا پس نیافتند.


وی در ادامه گفت:
خوشحالیم که پرسپولیس باعث شده تیم‌های لیگ برتری با هم متحد بشوند و از صدقه سر پرسپولیس با یکدیگر دوست و مهربان باشند و برای هم نوشابه باز کنند و این را به فال نیک می‌گیریم. ما آنقدر شجاعت داشتیم که اعلام کنیم داوری‌ها را آنالیز کنند اگر از اشتباه داوری سود بردیم از امتیازمان کسر کنیم و اگر با اشتباه داوری امتیاز از دست دادیم امتیازها را به ما برگردانند نه فقط در این نیم‌فصل بلکه از سه سال قبل چنین کاری را انجام دهند. همان سالی که ما نایب قهرمان شدیم و به خاطر تفاضل گل قهرمانی را از دست دادیم. همان زمانی که توپ به سر بنگر خورد و علیه پرسپولیس  پنالتی گرفتند یا وقتی توپ به سر رضاییان خورد و باز هم علیه پرسپولیس پنالتی گرفتند. اما دیروز کاپیتان استقلال صحبت‌هایی را مطرح کرد که ما به خیلی گذشته برنمی‌گردیم در همین دربی اخیر آیا آرمین سهرابیان نباید از میدان اخراج می‌شد، آیا خطا روی علیپور پنالتی نبود.


خمارلو ضمن اعلام شکایت از مهدی رحمتی گفت :
باشگاه پرسپولیس  همواره به قوانین و برنامه‌های سازمان لیگ و فدراسیون احترام گذاشته است. دیروز هم چون قبل از بازی بود نمی‌خواستم جوابی بدهم اما امروز این مطلب را جواب دادیم و پیگیری هستیم. نباید در رسانه ملی به دیگر تیم‌ها تهمت زده شود. جای شکایت از این مسئله باز است. ما کار خودمان را می‌کنیم و حرفی از تیم‌های دیگر نمی‌زنیم. نمی‌گوییم چرا تیمی در دقیقه ۹۳ برایش پنالتی گرفتند و نساجی را برده است. فارغ از بحث برنامه‌های تلویزیونی خودمان داوری‌ها را هم آنالیز کرده‌‌ایم از اینکه ما موضع نمی‌گیریم سواستفاده نکنند. پرسپولیس به خاطر اتحاد تیمی و داشتن مربی مثل برانکو موفق است.

دیدگاه‌ها