کد خبر : 1576221 | 23 آذر 1397 ساعت 19:32 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: رونالدو در یکی از سه بازی بعدی غایب است

ماکسی آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس، معتقد است دیدار تیمش برابر تورینو دشوار خواهد بود.

آلگری: رونالدو در یکی از سه بازی بعدی غایب است

 

به گزارش "ورزش سه"، ماکسی آلگری ابراز امیدواری کرد آنها قادر به حفظ نتایج خوب اخیر خود باشند. آلگری همچنین خبر داد کانسلو به دلیل مصدومیت برای مدتی قادر به همراهی بیانکونری نخواهد بود.

 

شرایط بازیکنان: "کانسلو دچار مصدومیت از ناحیه مینیسک زانو شده است. او امشب یا فردا عمل خواهد کرد و کانسلو بعد از آن تا تعطیلات زمستانی غایب خواهد بود. کوادرادو نیز دچار مصدومیت از ناحیه زانو شده و باید ببینیم آیا نیاز به جراحی دارد یا خیر. اما اخبار خوبی نیز وجود دارد و امره جان بازگشته، خدیرا نیز از هفته آینده می تواند برای یوونتوس بازی کند و شرایط اسپیناتزولا مساعد است.

 

1363073

 

رونالدو در یکی از سه بازی ما در برابر رم، آتالانتا و سامپدوریا غایب خواهد بود و من به خود او نیز این مسئله را گفته ام. هیچ مشکلی در مورد بن عطیه وجود ندارد و او دیروز به این تیم بازگشت و دوباره می تواند بازی کند."

 

دیدار با تورینو: "ما با تیمی بازی خواهیم کرد که تنها سه بار در لیگ مغلوب شده و آنها خیلی خوب کار کرده و عملکرد خوبی در برابر میلان داشتند. تا پایان نیم فصل چهار بازی داریم و باید در کسب نتایج خوب تداوم داشته باشیم.

 

ما گام به گام پیش می رویم و سعی خواهیم کرد صدرنشینی خود را حفظ کنیم و سپس ببینیم چه اتفاقاتی رخ می دهد. تا اینجا به دو هدفمان یعنی صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان و صدرنشینی دست یافته ایم."

دیدگاه‌ها