کد خبر : 1576225 | 23 آذر 1397 ساعت 19:51 | 218.4K بازدید | 0 دیدگاه

به شخصیت خودتان احترام بگذارید

پاسخ بیرانوند به رحمتی: همه چیز را می دانم !

علیرضا بیرانوند سنگربان ملی پوش پرسپولیس واکنش تندی به مصاحبه روز گذشته مهدی رحمتی کاپیتان استقلال نشان داد.

پاسخ بیرانوند به رحمتی: همه چیز را می دانم !

 

به گزارش "ورزش سه"، زنده از میکسدزون ورزشگاه آزادی علیرضا بیرانوند گلر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد پیروزی 3 بر 1 تیمش مقابل پارس جنوبی جم توضیح داد: « خدا را شکر توانستیم ببریم. یک بازی خیلی خوب و با نظم بود. گل می خواستیم و نمی خواستیم این هواداران را بدون خوشحالی بفرستیم به خانه. ای کاش اتفاق آخر بازی رخ نمی داد، چون ما صدر جدول بودیم؛ اگر این اتفاق رخ نمی داد، احساس می کنم استقلال خوزستان فردا یقه سپاهان را می گرفت و ما قهرمان نیم فصل می شدیم ولی ما این اتفاقات را به فال نیک می گیریم و این روند خوب را امیدوارم ادامه دهیم.»


بیرانوند در مورد درگیری‌اش با شایان مصلح بیان کرد: « شایان بچه خوبی است ولی اواخر بازی یک مقدار مغرور شده بود؛ زدم توی سرش و گفتم حواست باشد به بازیکنان احترام بگذار! بچه ها هم به او گفتند؛ تیم ما جای این چیزها نیست. اگر سه هیچ یا چهار هیچ جلو باشیم، می آییم که اول گل نخوریم و بعد گل بزنیم. اگر می آمدید به رختکن ما فکر می کردید سه هیچ باخته ایم! چون سخت گل می خوریم و دوست نداریم اینقدر ساده گل بخوریم.»


سنگربان تیم ملی در مورد صحبت های کاپیتان استقلال که روز گذشته مدعی شده بود همه چیز برای پرسپولیس و به نفع این تیم در حال رقم خوردن است، به شکل تندی موضع گرفت و گفت: « نمی دانم چرا این حرف ها را زده؛ این یک بی احترامی برای هواداران، کادر فنی و بازیکنان خودشان بود. همین الان بخش مالی باشگاه استقلال بگوید که یکی از بازیکنان جوان استقلال چقدر گرفته است و برای من را هم در پرسپولیس در بیاورید؛ اگر من بالاتر از هر بازیکنی از استقلال پول گرفته باشم، من دو هفته می نشینم روی نیمکت و حرفی هم نمی زنم؛ این از لحاظ مالی.


وی ادامه داد: « آنهایی که می گویند ما پول نداریم؛ ببخشید شما 4 بازیکن از دست دادید ولی 17 بازیکن جای آنها گرفته اید. پول از کجا آورده اید؟! می دانم چند تا از بازیکنان اصلی تیم ماشین گرفته اند ! یعنی صد در صد پر کرده اید. من می دانم این ها را! شما چند بازیکنتان صد در صد پول گرفته اند. بعد می آیند می گویند ما نگران جوان ها هستیم! ما دستمان به دهنمان می رسد و از این حرف ها و نگران جوان ها هستیم ! همین بازیکن جوان را هم بیاورید تا ببینم آیا بیشتر از ما نگرفته !».


بیرانوند سپس در پاسخ به سوالی که از او پرسیده شد، آیا داوران به شما کمک می کنند، تاکید کرد: « نمی دانم واقعا ! بازی السد و الدحیل را مثال می زنم. داور این بازی ها ایرانی بود!؟ ما دو سال پشت سر هم نیمه نهایی آسیا رفتیم. بعد می گویند پنالتی سپاهان را دیدید؟ بعد می گویند فغانی داور بوده. نکنید این کارها رو! به شخصیت خودتان احترام بگذارید! این جهان خیلی بزرگ است؛ در این جهان جا برای همه هست، برگرد و جایت را پیدا کن! دنبال این نباشید که جای کس دیگری را بگیرید. دنبال جای خودمان باشیم. بجنگید با حرف که نمی شود کاری کرد. اگر تیمت نتیجه نمی گیرد برای چه شلوغ می کنید.»


او در ادامه گفت:« این حرف ها چیست که می گویید...مقصر من هستم؟! من نمی دانم اداره کل ورزش و جوانان یا شهرداری به پرسپولیس و استقلال ورزشگاه داد و تقصیر من نیست که در قرعه کشی شهید کاظمی به پرسپولیس رسید. این تقصیر من است که شما چمن مصنوعی را انتخاب کردید. خب شهید کاظمی را انتخاب می کردید.»


دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در ادامه و در جواب خبرنگارانی که پرسیدند آیا لژیونر خواهد شد گفت:« شما مثل اینکه می خواهید من از اینجا بروم(به خبرنگاران)..که اینهمه فضاسازی می کنید. اگر دنبال این هستید که بروم و پیشرفت کنم بحث دیگری است اما اگر می خواهید از اینجا بروم تا از شرم راحت شوید باید بگویم به هدفتان نمی رسید.»


او بعد از این شوخی با خبرنگاران افزود:« من با پرسپولیس سه سال دیگر قرارداد دارم و اگر در این تیم ماندم منتی هم سرکسی نیست که بگویم آی به عشق مردم و هواداران نرفتم...نه! من با پرسپولیس قرارداد دارم و به وظیفه ام عمل کرده و در این تیم مانده ام. من باید در تیم می ماندم و خداراشکر جنگیدم و تیم هم نتیجه گرفت.»


بیرانوند افزود:« الان هم پیشنهاد دارم اما در حال حاضر در بهترین و بزرگترین تیم آسیا بازی می کنم. دارم شرایط را می سنجم اگر تیمی مثل پرسپولیس بزرگ باشد مسلما با نظر مثبت هواداران، کادرفنی و بازیکنان تیم و مدیریت خواهد بود و مطمئن باشید که کاری خواهیم کرد که کوچکترین لطمه مالی و فنی به باشگاه نخورد.»

دیدگاه‌ها