کد خبر : 1576233 | 23 آذر 1397 ساعت 20:02 | 27.8K بازدید | 0 دیدگاه

ویژه‌ترین اتفاق لیگ برتر فوتبال بانوان (عکس)

تیم بانوان ملوان بندرانزلی پس از حدود سه سال، امروز برای اولین بار در ورزشگاه خانگی به میدان رفتند. دیداری که با استقبال گرم بانوان هوادار روبرو شد.

به گزارش "ورزش سه"، حدود سه سال پیش بود که تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی به دلایلی عجیب، با وجود تمام افتخاراتی که به دست آورده بود منحل شد تا اوضاع این تیم برای همیشه مبهم باقی بماند.


انزلی چی ها به رهبری مربی خود یعنی مریم ایراندوست از ابتدای سال جاری به دنبال آغاز دوباره بودند و در نهایت نیز موفق به این کار شدند. آنها پس از جمع شدن راهی بازی های پیش نیاز لیگ برتر شدند و توانستند با برتری مطلق در آن دیدارها راهی لیگ برتر شوند.


ملوانان پس از دیدار خود در هفته اول بازی های لیگ برتر، امروز در ورزشگاه تختی انزلی به میدان رفتند. آنها هر چند نتوانستند از این بازی امتیاز به دست بیاورند اما موفق شدند ویژه ترین اتفاق لیگ برتر را رقم بزنند. اتفاقی که روی سکوهای سن سیروس! رخ داد و بانوان فراوان انزلی چی برای حمایت از تیمشان حضور یافتند.


بانوان هوادار ملوان از ساعتی پیش از آغاز دیدار امروز در ورزشگاه حضور یافتند و علیرغم وضعیت جوی نامساعد بر روی حضور خود روی سکوها تاکید کردند و حمایت ها و شعارهای خود را از همان زمان آغاز کردند. آنها از ابتدا تا انتهای بازی یک صدا و با استفاده شیپور و طبل تشویق بازیکنان تیمشان را سرلوحه کار خود قرار دادند و حضور دوباره در کنار بازیکنان تیم خود را کاملا درک کردند تا حتی دقیقه ای از آن را نیز از دست ندهند.


نکته جالب درباره انزلی‌چی‌های بانو اینکه آن پس از پایان بازی و شکست تیمشان نیز به تشویق شدید آنها پرداختند و نشان دادند که ارزش ویژه ای برای بازیکنان پرتلاش خود قائل هستند. هوادارانی که اگر به همین ترتیب پیش بروند حتی می توانند از تماشاچی های تیم مردان هم جلو می زنند.

 

1363588

 

1363589

 

1363590


عکس‌ها: مائده سیدی

دیدگاه‌ها