کد خبر : 1576236 | 23 آذر 1397 ساعت 20:07 | 57.8K بازدید | 0 دیدگاه

قرار ما یزله روی سکوهای فولاد اره نا!

سلام قلب شیر به لیگ برتر (گزارش ویژه)

از حضور در اهواز تا دیدار با تراکتورسازی، تنها ١٣ روز برای افشین قطبی فرصت بود تا وی بتواند روحی تازه به فولاد ببخشد، او رمز موفقیت در لیگ ایران را بلد است، شجاع بودن، دل شیر داشتن و بردن!

سلام قلب شیر به لیگ برتر (گزارش ویژه)

به گزارش "ورزش سه"، از ضربه سر سپهر حیدری تا فرار و ضربه دقیق رضا میرزایی برای گل اول امروز فولاد، ده سال فاصله بود اما هر دو یاداور یک اسم برای ما شدند؛ افشین قطبی!


افشین قطبی که پس از موفق شدن در لیگ برتر، بدنبال رویاهای بزرگ تر بود و تیم ملی ایران را انتخاب کرد اما نتوانست انگونه که باید با تیم ملی موفق باشد، تصمیم گرفت استعفا دهد و دست مسئولان را برای انتخاب سرمربی در جام ملت های اسیا ٢٠١١ باز بگذارد.

امپراطور سرخ ها پس از تیم ملی ایران راهی تیم شیمیزو ژاپن شد و با این تیم تا فینال جام حذفی رفت. حضور در تایلند و چین نیز در ادامه مربی گری قطبی رخ داد اما ان سکوی پرتابی که دوباره قطبی بتواند خودش را احیا کند و نشان دهد حرف های زیادی برای گفتن دارد هنوز پیدا نشده بود، پس از دوری ٧ ساله از ایران شاید کمتر کسی حضورش در لیگ برتر را متصور می شد.

 

از آن سو فولاد یکی از تیم های با شخصیت و بزرگ جنوب ایران که چند فصلی است روزگار خوشی ندارد امسال نیز نتوانست که آنگونه باید و شاید شروع کند، پورموسوی و ایلی استان نتوانستند نظر مثبت هیات مدیره را جلب کنند تا عزیز فریسات به عنوان مربی موقت روی نیمکت بنشیند، اما سرمربی چه کسی می شود؟

در حالیکه اسم هایی نظیر عبداله ویسی، جواد نکونام و حسین فرکی در رسانه ها می چرخید به یکباره نام قطبی نیز به میان آمد که بسیاری آن را شیطنت رسانه ای می خواندند. حبیب رضایی مدیریت فولاد که عزم جدی برای موفقیت قرمزهای اهواز از خود نشان داد سوپرایز بزرگ لیگ برتر را رو کرد، افشین قطبی روز یازدهم آذر وارد اهواز شد تا روحی تازه وارد جسم کم رمق فولاد شود.

 

1363538

 

فولادی که روزهایی پر هوادار را تجربه کرده بود، حال با یک ریزش بسیار زیاد که ناشی از ناراحتی هواداران از وضعیتش بود، مواجه شد. هواداران قرمزهای اهوازی که ٢ بار قهرمانی در ایران و درخشش در آسیا را تجربه کرده بودند نمیتوانستند تیمشان را در میانه پایین جدول ببینند؛ تیمی که نمایش جذابی نیز برای آنها نداشت و خبری از فوتبال سرعتی و هجومی در آن نبود.

 

از حضور قطبی و استقبال هواداران از امپراطور جدید سرخ های اهواز تا امروز ١٣ روز گذشته و قطبی شاید فرصت چندانی برای تاثیر زیاد فنی نداشت اما می توانست تفکر بازیکنان را عوض کند، او می دانست که اتحاد تیمی از دست رفته فولاد می تواند اصلی ترین عامل موفقیتش باشد. فضای شاد تمرینات، انگیزه بازیکنان و مثبت صحبت کردن سرمربی در کنار حمایت همه جانبه هیات مدیره و هواداران باعث شد تا فولاد بازهم به سمت یکدلی برود، وضعیتی که شاید پس از رفتن دهکردی از فولاد کمتر شاهد آن بودیم و اکنون حبیب رضایی توانسته بود آن را با کمک افشین قطبی باز آورد.

 

1363519

 

نمایش و نتیجه دیدار امروز قطبی نشان داد تا دل شیر خیلی زود به بازیکنان فولاد منتقل شده، اکنون نه تنها آنها و بازیکنان نیمکت نشین بلکه تمام هواداران فولاد و خوزستانی ها دل شیر پیدا کرده اند تا دوباره روزهای خوش فولاد را کنار هم بسازند، پازلی که افشین قطبی با حضورش توانسته بود دوباره بسازد.

 

یزله های امروز قطبی در رختکن پس از فتح اولین پیروزی در تبریز مطمئنا با یزله های هواداران در ورزشگاه فوق العاده فولاد آره نا همراه می شوند تا سرخ های اهواز را در خانه از همیشه قدرتمندتر کند، جایی که قطعا فولاد به تیمی باج نخواهد داد، حضور افشین قطبی و قدرتمندتر شدن فولاد قطعا علاوه بر جذاب کردن لیگ برتر به تیم ملی نیز خدمت می کند، فولادی که سالهاست دیگر نماینده ثابت در تیم ملی ندارد و حال فصل شکفتن آن است.

وقفه ٥٠ روزه و ورود و خروج های فولاد قطعا قطبی را برای نیم فصل دوم کمک می کند تا بتواند فولاد را قدرتمند کند و شاید هدف اصلی او در فصل بعد محقق شود.

 

اقای رضایی! اقای قطبی! ممنون؛ قرار ما یزله مشترک روی سکوهای فولاد آره نا!


سهیل احیایی

دیدگاه‌ها